Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Loopt zo onregelmatig als wat. 1 dag voor ik weer naar Emmeloord ga!! Baal als een stekker en ga met lood in mn schoenen weer heen
. Ze heeft nu al 2 Tildren infusen achter dr kiesen en hoopte toch echt dat een 3e niet nodig zou zijn. Nou hopen maar op het beste....
. Bijzonder dat de ene arts zegt dat je je paard nooit meer los mag laten en de ander zegt dat het wel kan. Maar ik ben er blij mee. Nu is het afwachten hoe ze over een maandje loopt. We mogen weer opbouwen en zien hoe het gaat. We hoeven in elk geval niet meer naar Emmeloord. De natuur moet nu z'n werk doen en hopenlijk helpen de 3 kuren die ze net heeft gehad hier een handje bij
.
Erg droevig.

Robijntjah schreef:een stalgenoot van mij begon over gelitinaat (?), ik ga hier morgen ook wat over vragen een de DA!
Weet jij dan toevallig ook als het dan eenmaal vergroeid is, of het bovenste gewrichtsdeel zeg maar ook nog kan vergroeien of niet?

) euro's kost en je er geen echt rijpaard voor terugkrijgt, of iig maar tijdelijk.

!!
Ik hoop er ook het beste van, geef niet snel op, he?!