Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Veel' succes! Ik zou inderdaad denken dat de track dan de beste optie is, maar ja, pick your poison zou ik zeggen... Hogere kans op gevoeligheid maar meer wandelen, of minder kans en niet veel bewegen? Lastig...Kirania schreef:De wondes zitten aan de kroonrand achteraan aan de hiel. Ze werd een week geleden 'bevangen'. Liep stijf, gevoelig vooraan. Haar hoeven waren nooit warm, pulsatie had ze amper, maar het was er een beetje (maar dat heeft ze al sinds ik haar heb, DA's denken dat het aan haar gewicht ligt). Reageerde niet op tang.
Ik zou denken, misschien inpakken, maar helpt dat wel op zo'n belachelijk beweeglijke plek?

liep erbij als een Fries, de sukkel. 

Wat doen jullie als jullie paard een ijzer kwijt is en eigenlijk echt niet zonder kan door de dunne zolen?
Ik heb ze laten passen bij een lokale NBer hier, ik heb floating boots.
de korsten (of moet ik eerder zeggen, de oorspronkelijke huid met haar) is echt steenhard geworden daar. Naar de apotheek geweest en naar zalf gevraagd, en ik heb een hele vaste zinkzalf meegekregen. Nu staat ze in de pamper met vetwrap, met het zalfje erop. Vertrouwde het niet zo om het open te laten aan de lucht, aangezien ze het er begint af te schuren. Waarschijnlijk jeukt de hele boel daar.