Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Crossbeschermers zijn vaak nog beter qua ventilatie.
, in dat opzicht is geen enkele peesbeschermer eigenlijk goed. Ik ben gevallen voor de speciale gel in combinatie met extra koeling. En ja, ze zijn megaduur, maar goed, had voorheen peesbeschermers van Veredus en die waren ook verrekte duur
, en die heb ik voor een leuke prijs verkocht + .
.
. En met de galop af en toe "tok" als hij zich van achteren voren raakt
, dus die moet echt wel bescherming om.
Inderdaad goed nieuws hier!!! Enorm blij! Hij zag alleen nog 1 heel klein plekje zitten wat iets donkerder grijs was als de rest op de aangedane plek. Maar dit was maar heel klein en daarmee kon ik gerust haar gaan opbouwen. Dus een schema mee gekregen, eerste 2 weken 5 minuten stappen en 1 minuut draf en dat over 30 minuten en dan elke week 1 minuut draf er bij en uitbouwen naar 40 minuten in 8 weken tijd. Dus ik kom er net van af
Eigenlijk was ze enorm braaf, natuurlijk wel ff wat raar doen en springen, maar stelde weinig voor eigenlijk

jipje_niekje schreef:Ik mocht ook niet draven op het harde, want dat was teveel van het goede. Het meest wenselijk was het om in het bos over lange rechte hardere bospaden te draven. Jammer genoeg hebben we die hier niet echt, dus ik heb vooral in de bak opgebouwd en het iniminie stukje bosje achter de manege.Moesten jullie opbouwen in de bak of op het harde?? Ik moet in de bak rijden, want draven over de harde zou nu nog niet goed zijn....