Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) knieen op slot schieten. WIj hebben ook een shetlander gehad die af en toe een periode had dat ze haar achterbenen raar hoog optilde en dan na een paar passen weer normaal liep. Volgens de veearts schiet dan de knie in het achterbeen op slot. Het enige wat we konden doen was optijd bekappen en zorgen dat haar achterhand sterker werd, veel voor de kar. Toen werden de klachten ook aanzienlijk minder, succes ermee!
Kan jij het een beetje een plekje geven al?
Er is ook eigenlijk voor haar niets veranderd. Ze krijgt nog dagelijks haar portie aandacht,ze staat lekker overdag op de wei maar er komt alleen geen zadel meer op. Ik vind het nog steeds heel zuur maar het is nu eenmaal niet anders..

Ze weten nog niet precies wat, dus morgen en overmorgen gaan ze verder onderzoeken.
mn pony hier thuis is ook helemaal van slag..

Dus morgenochtend met spreekuur gelijk even bellen. Mistique is iig wel weer lekker thuis! 
Richtje schreef:En wat heerlijk dat jullie zo snel zó terug zijn!! Gefeliciteerd!
en heb echt met mijn neus op de echo's gestaan
. Ik ben zo blij dat ik deze behandeling heb laten doen. Over een paar weekjes nog even terug naar Sander voor een controle echo maar ik heb er alle vertrouwen in.