Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
romeorowan schreef:Ben ik de enige die voordroog(kuil) geeft? Indiana krijgt bijna onbeperkt voordroog.
Maar heb ook een luchtzuiger staan dus dan is voordroog/kuil te zuur. 
Kymalin schreef:Roane: Toen mijn paard hoefbevangen was voerde ik op dat moment een meusli genaamd Nature's Best van Pavo, staat ook op de zak dat er een laag suiker en eiwit gehalte in zit , maar dat is niet helemaal waar want in zetmeel zit ook suiker. Hopelijk valt het inderdaad mee en is het een fikse hoefzweer. Ik ga voor je duimen!

Roane schreef:iep, bericht is weg
okee. Dus als dat het geval is. Wat zou ik nu dan moeten doen?
De hoefzweer is niet zeker, dierenartsprognose is hoefbevangenheid. Foto's maken? Bloedonderzoek? Wat wel geven, wat niet?

tenminste, hij liep nog steeds kreupel maar het was tenminste een hele verbetering. We liepen een rondje in de bak, door de les heen, en als het aan hem had gelegen had hij op drie benen meegedraaft. Bikkel van me. 
gemske schreef:Hier een filmpje van vanmiddag, af en toe is een pasje wat korter, maar ik ben hier heel tevreden mee nu

De hoef is warm vanaf de kogel en ik kan duidelijk de hartslag voelen op de kogel.
mysa schreef:Oh, da's balen, zeg. Zou het niet gewoon wat overbelasting kunnen zijn? Omdat ze zolang stil gestaan heeft, en nu weer redelijk intensief gaat bewegen heb je denk ik sneller kans op wat, hopelijk lichte, blessures?