niet eerlijk..
kissing spines.. het zit hem in haar rug dus?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dit paard zit zo diep bij me..
. Dat voel je gewoon. Ze had met sommige simpele dingen zoveel moeite, dat kostte haar echt heel veel... Bv. iets meer sluiten in de galop en even wat meer lengte buiging..
.Het klopte gewoon niet bij haar bewegingen die ze los liet zien en op goede dagen onder zadel.. Het is dat ik meerdere paarden train want je gaat soms zo twijfelen aan je eigen rijkunsten.. Ze maakte me met rijden soms zo onzeker.. Ik voelde van alles en de omstanders zagen het lang niet altijd..Maar ik wist dat ik alle zeilen bij moest zetten om haar netjes de baan rond te krijgen..Ze wilde zo graag.. Maar ze is er nog, ik was blij dat ik haar weer mee kon nemen naar huis en ze staat nu heerlijk in de wei te genieten van het mooie weer. Daar ben ik wel heel dankbaar voor. Ik weet dat dit voor sommige van jullie niet het geval is geweest..
Het weten wat er nu aan de hand is geeft ook heel veel rust eerlijk gezegd..

Aukelizzy schreef:Dat kan dat je dat vind, maar dit is een paard wat gewoon in topconcitie is ( vergeet niet dat dit paard gewoon door getraind is tijdens zijn blessure ) en die kan best in de warmte lopen. Je moet dan uiteraard wel je verstand gebruiken, kort losrijden, veel stappen tussendoor, geen uren op de trailer laten staan en zorgen dat je voldoende water mee hebt. Overigens heb ik maar 1 proef gestart en heeft hij het prima overleefd. De trailer was heerlijk koel en stond in de schaduw onder de bomen.Het was L2 geen GP....
Aukelizzy schreef:Omdat ik zó verschrikkelijk veel van Zhuf geleerd heb, en dankzij haar mezelf zo heb leren kennen... Al onze mooie momenten op een rijtje:
http://www.youtube.com/watch?v=sE3Ho4Vn15w&feature=plcp
Ik denk dat dit ook niet helemaal de plek is voor deze discussie.
. Het is altijd heel erg om te moeten constateren dat je paard (nog) niet goed zonder de metacam kan. Maar als ze, door die dunne zolen, een flinke zoolkneuzing heeft kan het nog wel even duren. Dat is vaak niet zomaar over. Het kan zelfs zijn dat door de kneuzing een hoefzweer ontstaat. Dan is het wel te verklaren waarom ze nog niet goed loopt..
Aukelizzy schreef:Ik weet heel goed wat ik doe en ga daar verder ook niet over in discussie met jou. Ik ga wel, jij gaat niet. Ieder zijn ding.