Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
judithM schreef:Jee Aukelizzy, een paard/pony is vreselijk maar twee........
Van je ene paard wist ik wel dat ie bevangen geweest is maar is die andere voor het eerst bevangen?
Heel veel sterkte!
twinducklin schreef:Eefiesvenna veel sterkte.
Twee paarden bevangen. Ben je al achter de mogelijke oorzaak en hoe gaat het nu?
Mijn paard raakte nu 8 weken geleden bevangen. Hij loopt weer goed. Krijgt wel nog aspirine. De pols blijft wisselend voelbaar, iemand daar ervaring mee? Volgens de dierenarts zou dat weg moeten zijn?
Slmt9 schreef:@eefie: vreselijk, ik zou ook niet zonder paard kunnen. Misschien voor de afleiding een ander paard gaan verzorgen, misschien komt er zo wel een op je pad.
@aukelizzy: wat een ellende. Kan je niet aan graszaadhooi komen? Of stro mengen met hooi om de hooi-iname te reduceren?
Dennis schreef:Ik viel na Roos al in een gat, terwijl ik er nog 4 had lopen. Maar niet s ochtends controleren, niet 5 minuten stappen, geen buut in porties verdelen, niet vechten met haar cushing pilletje (al doe ik dat dagelijks nog 2x, ik heb voor nu de juiste techniek te pakken), geen avond laat rondje mesten enzo.
Ik zou wel ander hooi willen proberen. Veranderd er na 2 weken ofzo niets dan is het niet perce dit hooi wat te rijk is. Maar dan is de puzzel nog niet opgelost.