Rhine_ schreef:Ik heb ze maar ze draaien(de cavallo's)! Kan ik ze het best weg doen?
Daarom heb ik dus binnenzolen gemaakt. Anders draaien ze inderdaad om kleinere voeten en daarmee kun je niet gaan rijden.
Wat je nog kunt doen is iets om de voet doen, bijvoorbeeld een oude sok, of vettrap.
Als ze dan nog draaien, kun je beter naar een andere schoen kijken.
Ik heb voor Isa ook meerdere schoenen in verschillende maten en van diverse merken.
Als ik ze naast elkaar zet, is het ook 'geen gezicht' en moeilijk te geloven dat ze om dezelfde voetjes passen.

De Smitjes (middelste) zijn op maat gemaakt, maar door vergroeiingen aan de voet vanwege bevangenheid hebben die lange tijd niet gepast. Easyboot 000 (de linkse) is de kleinste schoen, en net na bekapping past hij, anders net niet (zit op de uiterste grens van de breedte).
En tip ... ik zou niet zo snel schoenen verkopen. Ik heb er een hele zwik staan inmiddels, maar gebruik ze met regelmaat allemaal wel een keertje en had ik de gloves niet verkocht destijds had ik deze mogelijk nu ook in gebruik kunnen nemen (had ze graag nog eens willen passen of ze nu wel goed zaten
).