Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Beste Marcia
Je hoeft je geen zorgen te maken. Bijna al mijn klanten staan op hoefijzers. En hebben echt niet allemaal problemen met de doorbloeding. Ook paarden die geen ijzers onder hebben kunnen een slechte doorbloeding hebben. Met het paard op het plaatje is wat anders aan de hand.
Heeft u verder nog vragen dan hoor ik deze graag
runningkawa schreef:Die link had ik allang gevonden
Nogmaals, pas als een kliniek mij dit zegt vind ik het geloof waardig
Niet als de stemmingsmakerij site PN dat doet
Babeth schreef:Wow yinnar wat een verhalen. Zelf worden hier in dit topic ook tegenstrijdige verhalen verteld. Dan word er geconcludeerd dat een dierenarts nooit kan zien of ze hoefbevangen is, dat daar verder onderzoek voor nodig is. Dan wordt er geconcludeerd dat een hoefsmid het wèl meteen had moeten zien. Rara, wat klopt er niet. Vaag hoor.
Ik ga er niet eens meer op in. Mensen die het interessant vinden om te lezen prima.
En over de NB-aanhangers, sorry dat ik nou zo banketstaaf doe maar jullie kwetsen mij ook. Ik vind dat jullie NIET het rechte hebben om te zeggen dat mijn paard straks nog erger zal lopen met ijzers. Dat jullie anti-ijzer zijn prima, maar ga al je onzin toch bij iemand anders verkopen. Sorry dat ik nu zo bot doe, maar ben dat gedoe helemaal zat.
Mijne staat lekker op ijzers en het gaat goed komen. Ik luister liever naar een hoefsmid met veel jaar ervaring, diploma en regematige bijscholing, dan naar een stel op bokt hangende NB aanhangers die anti-ijzer zijn.
Sorry, maar ik moest het kwijt.
Ps: Hierbij bedoel ik niet iedere NB-aanhanger, want sommigen kunnen zich ook plaatsen in mijn verhaal, maar sommigen doe alsof ik een dierenbeul ben.
runningkawa schreef:lees ff mijn vorige bericht terug
De stemmingmakerij waar ik PN altijd al van verdacht is nu voor mij bevestigd
Yinnar schreef:Beloof me één ding: laat me weten hoe het Milka gaat straks als de ijzers er een tijdje af zijn.
runningkawa schreef:Ik discussieer mee, alleen kan me niet vinden in wat er hier en op die site beweerd wordt
En zoals ik eerder zei heeft voor mij die foto op die site geen enkele waarde omdat we het paard en achtergrond niet kennen.
Als ik dan mail naar een kliniek die thermografie doet en daar ook de betreffende link heen stuur.
En dan het antwoord krijg dat dit niets met ijzers te maken heeft, vind ik dat er leugens op de site van PN staan.
Dus absoluut geen eerlijk info, maar ze zetten er dus dingen op om hun gelijk te halen.
Hun verhaal beter te doen laten uitkomen. Zonder bronvermedling enz.
En nee, daar ben ik niet zo van gecharmeerd.
Dat er nu ff slap overheen gel*ld wordt vind ik wel raar
Babeth schreef:@ Yinnar: Prima dat jullie het beste met me voorhebben. Maar ga nu van te voren niet al zeggen dat ze straks na 10 weken nog slechter loopt. Dat kun je nu niet zeggen, dat kan pas over 10 weken als ze van de ijzers af is.
Dan zien we zie gelijk heeft. Tot die tijd heeft discussieren gewoon geen zin. Discussieren over wel of geen NB kan altijd, maar discussieren over hoe mijn paard over 10 weken loopt is onmogelijk.
Yinnar schreef:runningkawa schreef:Ik discussieer mee, alleen kan me niet vinden in wat er hier en op die site beweerd wordt
En zoals ik eerder zei heeft voor mij die foto op die site geen enkele waarde omdat we het paard en achtergrond niet kennen.
Als ik dan mail naar een kliniek die thermografie doet en daar ook de betreffende link heen stuur.
En dan het antwoord krijg dat dit niets met ijzers te maken heeft, vind ik dat er leugens op de site van PN staan.
Dus absoluut geen eerlijk info, maar ze zetten er dus dingen op om hun gelijk te halen.
Hun verhaal beter te doen laten uitkomen. Zonder bronvermedling enz.
En nee, daar ben ik niet zo van gecharmeerd.
Dat er nu ff slap overheen gel*ld wordt vind ik wel raar
Ik was iets te snel met posten zie ik.
Wil je dit mailtje doorsturen naar HN en hun reactie afwachten?
Ik ben erg benieuwd
Kan je dat mailtje even doorsturen naar HN dan? Wel zo eerlijk als jij dat bericht hebt gehad. Als het waar is dan vallen ze gigantisch door de mand en krijg je je gelijk.
Mijn gevoel zegt me dat je maar wat zegt maar ja ik kan jouw gedachten niet lezen. In deze maatschappij geldt nog altijd wie eist die bewijst. Dus als jij zegt dat het niet waar is onderbouw dat dan maar en stel de makers van HN ervan op de hoogte en laat hun ook hun zegje doen. Dat is het eerlijkste lijkt mij.
Ook ik vindt dat hier onzinnige dingen worden gezegd en heb daar mijn mening over en die draag ik dan ook uit net zoals jij jouw mening uitdraagt. Dat noemen ze dus discussieren. Bij een discussie ben je het over het algemeen niet met elkaar eens en probeer je elkaar je standpunt duidelijk te maken. Een discussie is erg leuk maar zodra er een vijandig ondertoontje aan te pas komt verliezen we het belangrijkste uit het oog. En wel op een normale manier elkaar je standpunt uitleggen.
Dus vandaar doe gewoon mee en haak er op in als je het er niet mee eens bent maar op een normale manier. C'est la tone qui fait la musique
Yinnar schreef:Babeth schreef:@ Yinnar: Prima dat jullie het beste met me voorhebben. Maar ga nu van te voren niet al zeggen dat ze straks na 10 weken nog slechter loopt. Dat kun je nu niet zeggen, dat kan pas over 10 weken als ze van de ijzers af is.
Dan zien we zie gelijk heeft. Tot die tijd heeft discussieren gewoon geen zin. Discussieren over wel of geen NB kan altijd, maar discussieren over hoe mijn paard over 10 weken loopt is onmogelijk.
De mensen die dit zeggen zijn de mensen die dit zelf ondervonden hebben Babeth.
Daarom ook de vraag laat weten hoe Milka is nadat haar ijzers eraf zijn gehaald. En niet gelijk de eerste dag maar na een tijdje.
En als je wilt maak dan ook wat foto's (ijzerloos)
ikenindi schreef:verder vind ik het een apart verhaal, maar daar zal ik niet op in gaan. sterkte er mee in ieder geval. jammer dat je alles in 1 keer over 1 kam scheert...
Babeth schreef:word door de NBers net zo hard gedaan. Niet dat ik dan het ook mar moet doen, maar ja ik word kwaad als mensen conclusies trekken
runningkawa schreef:Voor de ongelovige...
Vind me trouwens beschuldigen van zelf wat verzinnen best ver gaan...maar oke....
naam van de kliniek heb ik weg gegumd, heb namelijk net gevraagt of het openbaar mag staan
http://home.hetnet.nl/~marco-marcia/mail.jpg
oosterhoff schreef:Yinnar schreef:Beloof me één ding: laat me weten hoe het Milka gaat straks als de ijzers er een tijdje af zijn.
Dan is er toch een totaal andere situatie. Dan is de zweer verdwenen dus dat kan je niet vergelijken