Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nicksel schreef:Vanochtend controle gehad en goed nieuws! De da was erg te vreden over het herstel dus mogen nu per week 2 minuten draf erbij pakken. En het beste van alles: ze mag de wei op!! Klein stukje wel eens waar, maar zal haar goed doen. Ze was de boxrust zo zat.. Wel spannend trouwens hoor. Komen die van jullie goed de wei af of merken jullie echt verschil erna?
Nicksel schreef:Vanochtend controle gehad en goed nieuws! De da was erg te vreden over het herstel dus mogen nu per week 2 minuten draf erbij pakken. En het beste van alles: ze mag de wei op!! Klein stukje wel eens waar, maar zal haar goed doen. Ze was de boxrust zo zat.. Wel spannend trouwens hoor. Komen die van jullie goed de wei af of merken jullie echt verschil erna?
Maris schreef:Dus jullie zien ook wel gelijk verschil in de manier van lopen als je paard even een paar sprongen maakt ? Ik zag dat bij mijn paard ook namelijk, maar dacht dat dat bij andere paarden niet zo was.
maar dan is ze niet kreupel daarna. Alleen als ze in het land gaat galopperen en dan ontzettend hard stopt, dan zie ik wel verschil. 

Nicksel schreef:Armyhorse/queen beebee zijn nu een klein half jaar onderweg, waarvan we 4maanden aan het behandelen/revalideren zijn.
Maris, in het begin zag ik ook gelijk verschil, maar sinds ze behandeld is niet meer. Lijkt/voelt nu ook steviger dus lan wellicht wat meer hebben

n 
. Altijd moeilijk uit handen geven haha. Ik heb er al moeite mee als ik mijn merrie een paar dagen niet zie 
zondag is het zo ver! Hopelijk verloopt het goed want telkens ik het woord wedstrijd uitsprak viel mijn paard mank.
ik was blijkbaar 1 dag te laat met mijn inschrijving.
Laibadji schreef:Wedstrijd uitgesteld naar de 31ste.ik was blijkbaar 1 dag te laat met mijn inschrijving.
![]()
Ik maak het mezelf gemakkelijk. Ik start E6 en E7 dus de laagste dressuurproeven. Paard is nog nooit op wedstrijd geweest en wil mezelf ook niet te veel druk opleggen. Rijden en genieten wil ik doen!
het is al mooi dat je weer kan starten na zo'n lange tijd
QueenBeeBee schreef:Wat leuk dat je op wedstrijd gaat Laibadji! Mooie mijlpaal weer... Heel veel succes alvast, hoe gaan de voorbereidingen?
Hoe gaan de rest van de paarden bij jullie?
Ik ben net terug van vakantie, ga straks rijden weer voor het eerst. Er is super voor haar gezorgd

Momenteel zijn we bezig met wijken van links naar rechts en omgekeerd op de middenlijn, eenvoudige galopwissel begint stil aan te komen, contra galop, schoudervoor en schouderbinnenwaarts. En ja, eindelijk kan mijn paard verruimen in draf!! Heb hem nu een jaar en eindelijk doet hij het. Dat is voor mij wel een teken dat zijn achterbeen sterk genoeg geworden is en dat zijn blessure mooi genezen is.