Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
MariJanneke schreef:daar wringt denk ik de schoen een beetje voor TS. Er is een klik met het paard en TS gaat dan echt niet zo maar even dat "ding" inruilen omdat 'ie stuk is... Als de keuring nou had plaatsgevonden voordat de kennismaking zo "uitgebreid" was tussen TS en paard dan is dat vele malen makkelijker..
Joolien schreef:kimberlyve schreef:Geen idee of het hier goed staat. Sinds kort een super paardje op proef alles wat ik zoek en vooral mijn vertrouwen in haar. Een kwpn merrie van 10 jaar. Alleen is ze afgekeurd door de da. Ze liep links achter kreupel op de harde volte. Dit is dan ook het enige waarop ze afgekeurd is. De oorzaak kan zijn doordat ze heel erg vast zit in haar rug. Nu komt er morgen een osteopaat naar kijken. Wat is jullie advies? Paardje terug brengen als de osteopaat zegt dat het niet daar vandaan komt. Of houden ik ben al zo gehecht aan haar dus lastige keus...
Terugbrengen, niet iets kopen wat al kapot is.
yanaxox schreef:ik persoonlijk zou hem houden en er andere dingen mee gaan doen! lekker poetsen, wandelen, grondwerk, vrijheids dressuur!