Ik ben op de goede weg en wilde eigenlijk eind augustus laten scannen in de hoop dat het been goed was omdat het al een aantal weken rustig was, heeft hij deze week weer lomp gedaan door na het rollen met zijn been op de vliegendeken te staan, er een flinke scheur in te maken zodat de deken strak om zijn (geblesseerde) been zat en toen was zijn pees weer geirriteerd

Totdat er een flinke tijd om is en ik nog eens heb laten scannen ga ik er gewoon van uit dat het goed komt en blijf ik geduld hebben. Ik weiger nog om van het negatieve uit te gaan.
Haha Rascha, ja mijn eerste rekening was ook dik over de 200 euro. Maar toen werd hij verdoofd, hij kreeg een kreupelheidsonderzoek, zijn been werd geschoren enz enz. De 2e keer heb ik hem laten scannen zonder verdoving (de shockwave therapie kreeg hij ook gewoon zonder verdoving dus dan kan een scan zeker

Blackje, als je je aan het schema houdt heeft het ook zin. Maar dan moet je je er ook precies aan houden. Bij die van mij ging het veel te hard, ik mocht na 3 maanden al gaan draven waarop zijn pees heel erg opspeelde en ben ik gewoon weer blijven stappen. Daarna op de wei gegooid dus heeft het scannen dan ook geen zin.