Wie rijd er met renegade hoof boots?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

fluga

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 10:11

Ik heb ook de Renegades geprobeerd voor mijn ijslander. In het begin ging het goed en was best tevreden, de aanpassing verliep best soepel en ze had niet veel moeite met de schoenen. Later ging het duidelijk minder, het gewicht leek tegen te spelen en bij het afdoen liep ze duidelijk beter. De hoeven waren natuurlijk bekapt en paste dus goed, tot ik op diverse buitenritten met een gedraaide schoen kwam te zitten en die dus af moest doen. Best balen; ik het toen de kabel versteld, maar hield hetzelfde probleem.Wat nu? Het doel was er langer mee te kunnen rijden en mijn paard bescherming te bieden omdat het blootsvoets voor haar niet is weggelegd(mijn andere ijslanders lopen super op hun natuurlijk bekapte voeten!)omdat ze haar leven lang op ijzers heeft gelopen en na 14 maanden blootsvoets besloot de renegades aan te schaffen.
Ik heb ze verkocht en nu loopt de merrie weer op ijzers en loopt als vanouds.
Ik had gehoopt dat de Renegades - gezien hun promotie dat je er lange afstand mee kunt rijden - meer diensten zouden bewijzen. Ik vind het achteraf toch een redelijke teleurstelling. met groet, Hans

Jeannine

Re: Wie rijd er met renegade hoof boots?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 15:04

@ Fluga, jammer dat ze zijn tegengevallen. Ik heb ze nog niet echt weer geprobeerd eigenlijk en als ik een endurance wedstrijd heb dan gebruik ik ze niet.