Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tita schreef:hallo kom even binnevallen sneeuwbeslag van de smid, zijn er mensen die dat hebben en wat zijn de voor en nadelen daarvan
tita schreef:Ik wilde eigenlijk een soort beslag waar je zelf niks aan hoeft te doen geen kalkoenen ofzo bestaan die dan
Schangah schreef:Weet iemand of kerckhaert ook sneeuwzooltjes in zijn collectie heeft, ze staan nl niet op de site. Mijn smid besteld zijn materiaal altijd daar en hij komt pas volgende week vrijdag om te beslaan. Hij had ze nog niet besteld/of geinformeerd.
Ik hoop niet dat er nu ook een run op is zoals op winterbanden.
Noot: heb net gehoord dat kerckhaert ze ook heeft.
kim1207 schreef:Ik heb nog een set hufgrip liggen, gisteren binnen gekomen. Zijn helaas te groot voor mijn pony. Besteld in duitsland maandag en nu al binnen!! evenals de kitt.
Kan ik er iemand blij mee maken. Kosten waren voor mij 5 euro per zool en verzendkosten 11 euro! Je mag ze hebben voor 25 incl verzenden! 2 voor en 2 achter https://www.strohm.de/de/productVersionDetail,3999.html
zijn de betreffende zolen......
Iemand enig idee of die kit nu ook op een hard plastic/rubber zool die tussen ijzer is geslagen toegepast kan worden??
en hoe krijg je de kit er weer uit?????
diana1 schreef:Schangah schreef:Weet iemand of kerckhaert ook sneeuwzooltjes in zijn collectie heeft, ze staan nl niet op de site. Mijn smid besteld zijn materiaal altijd daar en hij komt pas volgende week vrijdag om te beslaan. Hij had ze nog niet besteld/of geinformeerd.
Ik hoop niet dat er nu ook een run op is zoals op winterbanden.
Noot: heb net gehoord dat kerckhaert ze ook heeft.
Ik kreeg net een telefoontje van mijn hoefsmid. De sneeuwzolen zijn bij Kerckhaert niet meer op voorraad, volgende week worden ze waarschijnlijk geleverd. Mijn smid heeft ze vorige week al besteld. Dus toch een run op de zooltjes.![]()
Hij had ook nog een tip voor de ondergemaakte leren zooltjes bij mijn paard: vette watten tussen het ijzer maken.
kim1207 schreef:Ik heb nog een set hufgrip liggen, gisteren binnen gekomen. Zijn helaas te groot voor mijn pony. Besteld in duitsland maandag en nu al binnen!! evenals de kitt.
Kan ik er iemand blij mee maken. Kosten waren voor mij 5 euro per zool en verzendkosten 11 euro! Je mag ze hebben voor 25 incl verzenden! 2 voor en 2 achter https://www.strohm.de/de/productVersionDetail,3999.html
zijn de betreffende zolen......
Iemand enig idee of die kit nu ook op een hard plastic/rubber zool die tussen ijzer is geslagen toegepast kan worden??
en hoe krijg je de kit er weer uit?????