stef schreef:ja knikken kan ze al, clickertraining boeit dr niet zo
clickertraining?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stef schreef:Even een update, inmiddels zijn we een week of wat verder en heb eigenlijk geen goed nieuws te melden. Ik zie 0 verbetering, eerder verslechtering.
Zojuist heeft ze een uurtje op stal gestaan om dr hooi te eten, en toen ze uit de box kwam, kwam gelijk het vast slaan van het eerste filmpje weer boven drijven. Ook in draf op het harde (voor de duidelijkheid, ze werkt niet, alleen afgelopen zondag paar passen laten draven om te zien of er verbetering was) 0 verbetering....
28ste terug, maar denk dat ik mn conclussies moet gaan trekken....
stef schreef:Liljebo, er is wel bloed getrokken, maar niet specifiek daarop.
Daarbij is de oorzaak niet heel belangrijk meer, diagnose is peesontsteking, behandel prognose is inspuiten en rust, alleen verbeterd het dus niet
stef schreef:1 maand bezig? Sorry, maar dan heb je toch ergens iets gemist. Al met al ben ik al vanaf September aan het stuntelen, ben ik in mei voor het eerst naar de kliniek geweest (3 mnd nu dus) en verslechterd ze ipv dat ze verbeterd
stef schreef:In zweden is er veel over te doen, begrijp ik, maar zitten daar geen andere teken zoals er ook in het middenlandse zee gebied andere teken zitten?
wendypony schreef:mijn oude pony had het ook dat ze achterbeen op slot schoot
dierenarts wist ook niet wat ie er mee moest hij is op een speciale manier bekapt
toen een stuk minder last
na een tijdje dee die het helemaal niet meer
mijn pony had ook minder last als je hem de dag vantevoren aan het werk zetten (veel overgangen lengtebuiging)
maar dit is nu geen oplossing bij jouw paard