Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TigerBD schreef:Operatief gebeurt niet zo heel vaak volgens mij, mijn DA heeft het er iig niet over gehad, hij kreeg eerst een infuus om het stop te zetten maar is niet aangeslagen en nu is het de bedoeling dat het dichtgroeit. Wat voor spat heeft je pony? vertel er eens iets meer over
TigerBD schreef:Spat zit altijd in het sprongewrichtMaar heeft ze echt veel pij dan dat je dr laat inslapen als het zo doorgaat?
TigerBD schreef:Ik had er ook nog nooit van gehoord hoor voor hij het kreeg, ja wel eens het woord ergens gelezen maar wist niet meer wat het was. Tildren hoor je de laatste tijd steeds meer, maar weet niet of dat bij jou pony nog helpt, zo te horen is zij best al in een verre fase?
Maristj schreef:de haken kunnen weggenomen worden, maar zijn in de kortste keren terug
en mn portemonnee is dan leeg hebben ze mij verteld, dus dit is geen oplossing
mijn DA heeft mij net terug opgebeld omdat ik hem maandag gesmst had, dat ik niet begreep waarom hij eerst zei wandel en recreatiepaard en dan op het einde voor dressuur
en "officieel" zou ze enkel nog maar mogen wandelen en recreatief bereden worden
maar ik zei op voltes voel ik dat ze niet recht is en toen zei hij ze zal ook nooit meer recht worden...
en de aspirine is enkel om de pijn weg te nemen en zal mss helpen om eens een wedstrijd te rijden, maar dat hangt ervan af nog als het goed helpt of niet
na een maand moet ik hem terug contacteren
dat is wat ik tot vandaag toe weet erover
Alani schreef:Dit klinkt allemaal wel heel dramatisch en heb ik nog nooit gehoord bij een spatpaard. Spat is een periode actief, daarna is de onsteking weg en is het probleem de schade die dat heeft aangericht.