Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kymalin schreef:Hij staat nu, bijna een jaar later, nog steeds op datzelfde beslag
Isapaardje schreef:Kymalin schreef:Hij staat nu, bijna een jaar later, nog steeds op datzelfde beslag
Ik neem aan dat je bedoeld hetzelfde soort beslag. Dat hij ondertussen wel al een paar keer is bekapt en beslagen bedoel ik dan.
Ja natuurlijk!!! Iedere 7 a 8 weken krijgt hij een nieuwe ijzertje en worden z'n hoeven bekapt. Anders zou hij nu echt niet meer super lopen!
mysa schreef:O, kan ook nog, ja. Tja, klimaat hier is een factor om rekening mee te houden. 't Lijkt wel of 't steeds erger wordt, mijn paarden lopen vaak in de modder hoor. Waar zit jij ongeveer in La Douce?
Ezelinetje schreef:Mijn oude verzorgpony is heel erg hoefbevangen! De dierenarts is erbij geweest, ze heeft medicijnen en speciale ijzers gekregen. Ze krijgt veel water en oud hooi en staat op een drassige wei. Momenteel ligt ze eigenlijk meer.... Homeopatische medicijnen zijn dus nog te proberen las ik.
(dat betekent dat Image geen last had, want anders merk je dat direct). Vijf minuutjes maar gestapt onder het zadel. Eerst aan de longe en na een paar minuten helemaal los. 

Super! Kun je nagaan, 4 maanden geleden zo slecht en nu weer langzaam maar zeker zelfs weer onder het zadel