Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
.. heb ik de knoop doorgehakt en ben ik twee weken geleden met Kayro verhuisd naar een andere pensionstal. Nu geen veel te zware bak meer, giftige planten eten, slechte kwaliteit kuil(lees: schimmel!) .. en nog vele andere dingen.
een grote schuur om te schuilen en hooi te eten en verder heeel veel land. Zal even wat fotos erbij zetten, geeft een beter beeld. In februari wordt er weer een foto gemaakt, ben benieuwd maar ook wel een beetje bang voor de uitslag

Ze loopt eigenlijk gewoon super! Vorige winter/voorjaar heeft ze echt een moeilijke periode gehad, toen ontdekten we ook haar ziekte en waarschijnlijk heeft de cushing en de hoge spierspanning ook wel meegedaan aan het stijve/kreupele lopen. Sinds ze aan de medicatie is heeft ze geen pasje meer onregelmatig gelopen. Nu maar hopen dat dat zo blijft 
Ze had in haar onderrug een kleine blokkade en haar illiopsoas (spier van het bekken naar achterbeen) was links verkort, wat ook een oorzaak kon zijn voor het korte pasje dat ze voorheen maakte met links achter.
Ze heeft zelf 2 paarden en heeft er wel echt verstand van hoor daar niet van maar toch, om zoiets te horen wordt je wel weer even op de feiten gedrukt 

Hij is wat groter en steviger als me eigen paard.