Naar dit..., dit is van de thuissmit

En vandaag de 4e keer bij wouter

Alleen haal ik haar net gevoelig/kreupel uit de wei
Hoop dat het van de ijzers komt en dat het niks ernstigs is even kijken hoe het morgen is.
Ikzelf denk toch van de ijzers
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ze stond wat buitenover zo te zien? Balen dat ze gevoelig loopt.... Misschien inderdaad van smid.
. Zelfs een keer 200 punten gereden! Kortom het gaat lekker wilde het even met jullie delen dacht een positief verhaal doet altijd goed, succes met jullie paardjes!!Thirsolieman schreef:@ mijnzoef: fijn dat het zo goed gaat!
@Indy: wat balen weer zeg, nou sterkte ermee..
Ik zit me hier af te vragen wanneer ik weer kan gaan beginnen met opbouwen.. nu stappen we alleen nog. De helling af loopt hij veel minder kreupel, maar het 'voelt' nog niet helemaal goed, of hij is er nog heel voorzichtig mee. De draf vind ik verschillend, soms goed/soms niet helemaal goed. Maar het opbouwen, moet dat eerst op het harde gebeuren (draf) of op het zachte? Ik weet dus niet echt wat nu het beste is om te doen.
Tja hoe gaat het.... dat wisselt. Het is een hele heftige periode geweest alles bij elkaar. Over het algemeen gaat het goed nu hoor, maar af en toe is er nog een dipje.
Ik hoop dat je lichamelijk ook weer zover in orde komt dat alles wat je wilt je weer lukt..
. Moet eerlijk zeggen dat ik nu twee wedstrijd paarden van mijzelf heb en daar naast alleen maar trainingspaarden.. Geeft wel minder stress..