Jannepauli schreef:Au! Au!
Citaat:Hè? Wat? Lamellen? Wat is dat nu weer?
Hoewel ik je inzet waardeer, moet ik toch kwijt dat de wijze waarop hier geschreven wordt mij toch stoort.We zijn geen kleuterklasje en ik denk eigenlijk dat niemand hier een lesje in HB hoeft te hebben. Nieuwe of concrete informatie is altijd leerzaam, maar van mij mag het "Oom Ronald vertelt verhalen bij het haardvuur om de lange winteravonden te vullen" gehalte wel wat minder.
Was het niet de bedoeling dat er een toelichting kwam op het waarom van het banaan-ijzer?
Het is niet mijn intentie je te kwetsen maar ik neem nu eenmaal niet vaak een blad voor de mond. Het is herfst, de blaadjes vallen. Zo ook bij mij dus
Mij stoort het totaal niet hoor, als "nieuweling" vind ik het heel begrijpelijk geschreven.
Ik denk dat als je al langer hiermee te doen hebt er misschien in de vorige stukken niet veel nieuwe info staat, en het als storend kan worden ervaren, maar ik vind het heel prettig om een stuk theorie te krijgen, ookal is het misschien een herhaling.
Als "nieuweling" krijg je zoveel info op je bordje, dat heeft best even tijd nodig om het allemaal te plaatsen, bij mij in iedergeval wel....
De opmerking die je citeerde kwam bij mij eerder over als "grappig" in plaats van storend.