Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabesk schreef:eckstreben
scoxxx schreef:http://www.mustadhoofcare.com/nl/homepage.html
Meer info over equilibrium.
Mocht ik me ooit weer eens aan de ijzeren ijzers wagen.... dan zou ik dit ijzer kiezen. Ben te lui
Maar ook omdat een fabrieks-opzet natuurlijk minder "onregelmatigheden" meebrengt dan handwerk.
Handwerk = minder exact dan fabriek.
Citaat:- En hoe zou je het doen als een voet niet om een opzet exact in het midden vraagt, bijvoorbeeld buiten toon gedeelte iets meer als binnen toon gedeelte (of andersom)?
- Of als een paard om opzet vraagt verder voor in het ijzer of verder achter in het ijzer dan standaard aangebracht is in het EL ijzer?
Hoeftniet schreef:scoxxx schreef:http://www.mustadhoofcare.com/nl/homepage.html
Meer info over equilibrium.
Mocht ik me ooit weer eens aan de ijzeren ijzers wagen.... dan zou ik dit ijzer kiezen. Ben te lui
Maar ook omdat een fabrieks-opzet natuurlijk minder "onregelmatigheden" meebrengt dan handwerk.
Handwerk = minder exact dan fabriek.
Scoxx,
- En hoe zou je het doen als een voet niet om een opzet exact in het midden vraagt, bijvoorbeeld buiten toon gedeelte iets meer als binnen toon gedeelte (of andersom)?
- Of als een paard om opzet vraagt verder voor in het ijzer of verder achter in het ijzer dan standaard aangebracht is in het EL ijzer?
- Of als een paard een opzet verlangt zoals in Zwitserland onderwezen wordt aan te brengen?
- En als je met kunststof werkt hoe doe je het dan?
- Vind je niet dat het EL ijzer met 2 lippen nogal zwaar is, vnl in het achterste deel?
- Wat vind je van de nagelgaten in het EL ijzer met 1 lip?
Luiheid gaat altijd ten koste van iets.
Needje schreef:Ik krijg het idee dat jij EL niets vind Hoeftniet.
Ik heb zelf nooit verschil in gewicht gemerkt eigelijk.
Jammer dat je dat niet goed kan testen met gebruikte ijzers. Ik heb gister bij het opruimen van mn kast toevallig een EL en een normaal ijzer weggegooit. Had t graag gevoeld.
Ik begrijp ook uit jouw vragen dat bij EL de opzet alleen in het midden zit. Apart, want dat is dus niet zo. Paard kan juist vrij afrollen. (maar kan ook je vraag verkeerd hebben gelezen)
Wat is het probleem met de 1 lips ijzers? Deze heb ik nooit in handen gehad.