Ben helemaal geobsedeerd door het been, elke vrije minuut zit ik er aan te voelen
paardlief wordt er helemaal gek van.Vandaag een doorbraak, we zijn weer van het erf af geweest. Aan de hand dat wel, maar het ging iig weer. Ze trok zich niet los om er lekker vandoor te kletteren. Heb het idee dat ze zich nu een beetje bij neer heeft gelegd dat ze alleen maar mag stappen. Verder is ze wel heel zielig haha. Hopelijk over 5/6 weekjes weer in de wei na ons bezoek aan de kliniek.
..
. Niet dat het dan superdik of superwarm is hoor, maar ik zie wel heel iets een verdikking na dressuur in de bak. Met buitenritten en springen heeft ie dat dus helemaal niet. En we doen echt geen gekke dingen met dressuur in de bak (we doen nog steeds weinig oefeningen, en wijken heb ik pas voor het eerst gedaan maar dat blijft echt bij een paar pasjes), en ook de bodem van de bak is goed. Is er iemand die dit begrijpt? Longeren gaat trouwens ook prima, doen we 1x per week.
. Wat ik wel geloof is dat als je paard op 80 cm makkelijk springt dat beter kan zijn dan 50 cm, omdat ie daar half over struikelt of veel te hard gaat (dat stond daar ook in dat artikel). Dat merkte ik in de crossen eerder wel in het lage springparcours, dat was altijd erg lastig, terwijl de B hoogte eerder hem veel makkelijker af ging.
Heel af en toe had hij een uitspatting, maar meestal ging het goed. Scheelt misschien ook dat die van mij gewoon in de kudde buiten is geweest?
. En ook voor het paard, ziet die weer wat anders als het erf. Paard geniet er ook echt van.