Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Aukelizzy schreef:Ik ben net terug uit Bodegraven, heb nu geen tijd dus morgen een uitgebreid verslag, maar het zag er allemaal super goed uit!
. Het was leuk, tot we langs het land met de tweejarige hengsten liepen (langs fietspad), die helemaal wild werden van Wolin. Vanaf daar werd het passage, piaffe en Spaanse passen.. Afgestapt en ernaast terug´gewandelt´.
Dat is zeker een succesverhaal en die zijn meer dan welkom!!!!! Ik hoop dat het jullie voor de wind blijft gaan! Het kost inderdaad veel tijd en daarbij ook veel moed om door te blijven gaan en te geloven in het herstel van je paard.
.

De keuze was toen snel gemaakt eerlijk gezegd. Heb me bij Zhuf, met gevaar voor eigen leven, netjes aan het revalidatie schema gehouden maar dat zag ik nu niet zitten..
.
Blijf ons op de hoogte houden, hier worden we blij van!!!!!!!
daar wordt je blij van!! Hoop dat het zo doorzet.
Tweede proef had ze bedacht dat het misschien toch niet zo eng was dus was ze veel beter te rijden (was uiteindelijk twee keer eerste met 178 en 191 punten dat had ik nou ook weer niet verwacht) Thuis gekomen lekker het land op en aan haar been was niet veel meer te zien. Maandagochtend toch weer een beetje dik maar nu ook haar rechterkogel een klein beetje. Na het stappen weer dunner, 's middag uit het land niets te zien en 's avonds op stal links toch wel een stuk dikker rechts weer dunner. Temp maar eens opgenomen had ze 38, dus iets verhoging. Veearts maar eens gebeld om te overleggen want inmiddels snapte ik het niet echt meer. Veearts denk misschien aan een virus oid omdat het zo wisselend is. Dinsdagochtend geen dik been meer maar na het rijden toch weer iets opgelopen. Zo gaat dat de hele week al ene moment niets te zien andere moment toch weer wat verdikking vooral links, temp schommeld ook tussen de 37,3 en 38 dus er zit iets niet helemaal lekker. Als ik dikke benen zie gaan tegenwoordig natuurlijk alle alarmbellen aan en loop je de hele dag met een knoop in je maag maar daar hoef ik jullie niets over te vertellen. Ga het nog maar even afwachten tot na het weekend anders toch maar even langs bij de veearts om te laten kijken ppfff het ging juist zo lekker wellicht is het een storm in een glas water maar ik wordt er zo niet vrolijk van......
)
Klinkt heel cru maar volgens mij weet jij wel genoeg zo of niet?
Of een week helemaal niet rijden even en kijken wat dat doet?