Isapaardje schreef:@Gimli;![]()
Wat een pech.
Kan het misschien zo zijn dat in die laatste km, de schoen al uit was zonder dat je het zag en hij schrok omdat het ding tegen zijn been sloeg?
Hoe dan ook, flink balen.
Heb je de schoenen nog teruggevonden omdat je schrijft dat je ze wel wilt laten maken, of heb je alleen 2 kapote gaiters over?
Moet trouwens bij schoenmaker volgens mij gewoon gemaakt kunnen worden afhankelijk van hoe ze zijn afgescheurd natuurlijk.
Dat vind ik zelf wel een nadeel van de epics, als het fout gaat, dat ze dan blijven hangen en je dus paniek gaat krijgen. Om die reden heeft Isabella in de nacht (als ze 24 uur op schoenen staat) geen epics om.
Ik had me ook al bedacht dat-ie misschien in het draaien (voordat-ie ging rennen draaide hij ineens) de gaither stukscheurde en daarvan schrok, maar ik heb werkelijk geen idee of dat zo is geweest.
Toen ik 'm weer gekalmeerd had en bij m'n vriendin was aangesloten merkte zij op dat ik aan één been alleen nog de gaither had hangen en aan de ander de schoen aan de half kapotte gaither bungelde.
Meneer liep gewoon verder, dus aan de andere kant denk ik ook niet dat dat reden tot paniek gaf.
En het is dan wel 'n bloedpaard, maar wat dingen aan z'n lijf betreft is-ie toch wel aardig bomproof.
Anyways, ik heb dus één kapotte die wel gemaakt kan worden denk ik.
Andere schoen heb ik (nog) niet gevonden, ik ga morgenmiddag nog eens zoeken, hij was weliswaar bruin van de modder maar er zit 'n rood zooltje in, dus hij moet toch wel te vinden zijn.

Ik baal behoorlijk inderdaad, zit me ook echt af te vragen hoe ik dat moet gaan oplossen.
Hij had echt ruimte over aan de zijkanten, plus dat de hoef hoger zit door het zooltje, dus dan is de kans op draaien uiteraard groter.
Zat al te denken aan een dunner zooltje en dan de schoen versmallen, maar hoe ga ik dat doen?
Of wellicht 'n ander merk schoen, maar aangezien cavallo's en boa's meer voor ronde voeten zijn vallen die ook al af helaas.