Dennis schreef:Ik heb nu wel een HB 24/7 in het gras lopen. Maar dat is een merrie met een veulen aan de voet. Vind het eng, hou haar super scherp in de gaten. Zonder had ze niet 24/7 in het land gestaan. Van de winter stond ze in de paddock groep (dus soms een uurtje op het land) en dat ze voor de bevalling 's nachts op stal ging, ging ze overdag al het land op samen met m'n andere drachtige merrie.
Ze 24/7 als grasmaaier op het land, ik weet niet of ik dat wel zou durven. Zelfs m'n sportpony's lopen dat niet.
Bedankt voor je reactie. Ja ik vind het eerlijk gezegd ook erg spannend, maar ik zou niet weten wat ik anders met hem moet doen. Als ik hem apart zet wordt 'ie gek, alle andere paarden staan dan een heel stuk bij hem vandaan.
Ik zal het gewoon af moeten wachten en hopen dat het mindere gras dat hij nu krijgt en straks toch wat beweging hem op de been houden. Anders is er helaas maar 1 oplossing voor hem. Ik vind nl dat hij een paardwaardig bestaan verdiend na alle ellende die hem is overkomen tijdens zijn afwezigheid.