Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Emy2009 schreef:En rechtsvoor is zijn hoef iets stijler. Het mooist zou zijn als er gelijke druk is op binnenzijde en buitenzijde. Je zou daarover kunnen overleggen met je dierenarts en hoefsmid. Die van mij slijt ook de buitenzijde meer af en daarom heeft ze een ijzer waarmee ze recht neerkomt en naar voren moet afrollen.
..
. Ik heb gelijk Wo haar benen laten nakijken.. Rechtsvoor meette hij wel pijn aan het bandje, maar geen schade. Beetje wat ze klinisch ook liet zien i.c.m. de scan. We hebben daar nu ook wat voor mee, voor de doorbloeding. Had eergister ook alweer MSM voor haar besteld i.v.m het weinig op het land staan en ik merkte dat ze veel distels aan het eten was (reinigend en bevat veel MSM).

over 2 weken pas de 1e controle. Ben heel benieuwd.. Ze wordt trouwens ook om de 6/7 weken beslagen door Ton in bodegraven. Richtje schreef:Dat was het dan..... [IM] Dag schat.... ik ga je missen!

Het gaat redelijk..... sommige momenten ben ik druk met van alles en denk ik er niet aan. Andere momenten zijn (soms onverwacht) opeens heel moeilijk. Dat zal ook nog wel een tijdje zo blijven waarschijnlijk.
Heb gisteren de dierenarts gebeld en die zei dat ik rustig verder mag opbouwen, wel veel rechte lijnen gaan rijden en binnenkort een keer een galopje om te kijken hoe hij dan loopt.