Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

zeg, is er nog nieuws over mensen of paarden?
(Bedacht me uiteindelijk dat ik via een menuutje kon zien in welke topics ik had gereageerd, kan ik ook overal wat vaker reageren zonder me rot te zoeken, haha).
)

TigerBD schreef:@Yvvv: Zo echt een heerlijk plaatje om naar te kijken, ik weet zo even jou verhaal niet meer wbt de spat van je paard zou je dat nog een keer willen neer zetten, ben er wel benieuwd naar.
?!Alani schreef:@Yvv jouw schimpie ziet er schoner uit dan die van mij. Hij lijkt wel wat dik. Is dit gezichtsbedrog of is hij daadwerkelijk wat aan de dikke kant. Mocht dat laatste het geval zijn, bedenk je dan dat beslist niet goed is voor hem.
Zamero schreef:Yvvv Gelukkig zeg dat het een hoefzweer was, de foto ziet er erg goed uit zeg en geeft een erg fijn en ontspannen beeld en je zit er netjes op hoor
... Dat ontspannen is dus echt sinds een paar maanden, ben gewoon echt zo gigantisch happy ermee! Had het nooit verwacht, het is net een jaar geleden dat de diagnose gesteld werd! Herrinner het echt nog alsof het gister was gebeurd!
Alani schreef:aanvulling op de foto's in je profiel; ik vind hem hierop zeker niet (te) mager. Hij mag wat meer bespiering hebben/krijgen, maar hopelijk gaat dat nu lukken.![]()
Is hij familie van Flashmoon Westland
Geniet in elk geval lekker van hem
... Zijn vader is Bright Moon Westland, maar verder heb ik totaal geen idee? Weet dat-ie in Wateringen op HCW gefokt is... Ach, het is een leuk beest, daar gaat het om toch
? 

Dit moet echt Raimaer's opvolger worden, en ik hoop heel hard op een merrie. Raimaer is zelf Zuidhorn * Emilion, ook echt springlboed. 
. 
, is misschien een goed stukje voor de stalhouder!