Hoe zielig ik het ook vind, helaas moet ze nog 8 weekjes op stal blijven..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Iemand een idee hoe ik haar iets dunner houdt en straks niet een dik trom heb. Anders worden de pezen nog meer belast met dat enorme gewicht.
) Maar onder het zadel heeft ze wel veel actie met stappen (meer nordic walken
) Ze loopt dan zo hard te stappen omdat ze denkt dat ze aan het werk moet. Moet de teugels dus wel flink op maat houden, waardoor ze gaat nageven. Geen idee of dit slecht is? Lijkt mij van niet, maar zie de andere peesblessure paarden hier op stal altijd met een lange teugel rondjes stappen. Nog maar 9 weken en dan terug naar de kliniek, spannend!
.
. 
Gulpje schreef:Ze vond zijn been niet raar dik, was eigenlijk wel prima zei ze. Dat was al heel fijn want daar lig ik vaak wakker van. Zeikerd. Maar goed, zoals Engel al zei, buigproef prima, op de volte super en toen naar de scan. Voor zover ik kon meekijken zagen beide voorbenen er zo'n beetje mooi gelijk uit en dat klopte ook wel. De ringband is wederom kleiner geworden en ook is het vocht nog meer afgenomenNou Jaaaaaaa. Ik dacht, dat wordt prut. Hij is de laatste tijd zoveel aan het bokken en rennen geweest ondanks de verdoving dat ik er echt een rotgevoel over had. Maar hij kan het dus best hebben! Dus nu elke 3 weken 5 minuten extra draven, na een week of 6 even bellen en dan bespreken of we er een galopje bij mogen pakken. Spannend! We mogen trouwens sneller opbouwen van haar maar ik vind het zelf fijner om er steeds een klein stukje bij te doen
Dan maar langzaam, maakt toch geen reet meer uit na 1,5 jaar.
N0a schreef:Wauw, super Gulpje! Inderdaad, als je al zo lang bezig bent dan maakt dat maandje extra ook niet zoveel uit.
Die van mij is lekker sloom met dit warme weer, sjokt lekker achter mij aan voor de rest laat ik haar grazen aan de hand. Ze staat nog steeds heel zielig te hinniken als iedereen de wei in mag behalve zij. Echt zo zielig, maar het is voor haar eigen best wil. Ze heeft zelf niet zoveel last van haar been, en dat maakt het dan gevaarlijk hè.
Zielig he? Heb ook zo'n jaar achter de rug. gelukkig was hij op stal lief, maar eenmaal aan de hand buiten heel link. Maar op stal heb ik hem gewoon heel veel hooi gevoerd, en ben voor en na werk gaan stappen. Was wel blij toen hij weer de wei op mocht, na een half jaar. Je zag hem gelukkig worden en zijn been werd er ook echt beter van!
. barbar schreef:dank je voor je mening, ik vind het gewoon een heleboel geld en ik zou het wel kunnen betalen maar dan moet ik een tij zuinig aan doen, dus als het zekerweten werkt doe ik het maar anders niet want dan vind ik het weggegooid geld.
zijn hier mensen met ervaring hier in?