Isapaardje schreef:Propte ik er toch eentje tussen het tandloze gedeelte dan spuugde ze hem even hard weer uit. Ze weigerde het te eten.
Eigenwijze shetten ook altijd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Isapaardje schreef:Propte ik er toch eentje tussen het tandloze gedeelte dan spuugde ze hem even hard weer uit. Ze weigerde het te eten.
gemske schreef:Ik ben vanavond nog even wezen kijken bij Aurora, helaas geen verbetering. Maar het is wel duidelijk maar een voet waar ze last van heeft, de andere kan ze lang op staan. Ik kon er verder niks aan zien behalve een klein scheur-achtig dingetje voorop. De voet is niet heel warm en geen kloppende kootholte.
Ik neem aan dat ze zich verstapt heeft ofzo...
Isapaardje schreef:mysa schreef:De pavo vital vitaminebrokjes zit geen suiker in
Ik had het over smakelijke vitaminebrokjes![]()
Deze heb ik ooit gekocht en kreeg ze met geen mogelijk in Isabella's mond. Zelfs niet een voor een. Propte ik er toch eentje tussen het tandloze gedeelte dan spuugde ze hem even hard weer uit. Ze weigerde het te eten. hetzelfde met de GKM brokjes van Hippolyt en de sempercube staven. Ook super goed spul volgens mij, maar ze lust het gewoon echt niet. Ook niet "gecamoufleerd".
gemske schreef:Nee inderdaad, ze is zeker niet hoefbevangen, en daar ben ik dan ergens ook wel blij om... maar ja.
mysa schreef:Hee, da's vreemd, die van mij vinden ze nog lekkerder dan gewone brok. Weet je zeker dat we dezelfde brokjes bedoelen?
WesseLady schreef:Waarom willen jullie eigenlijk per se vitaminen en mineralen toevoegen aan het rantsoen?
Isapaardje schreef:Ik las pas dat zonnebloemolie (dat ik ook gaf) niet zo goed is om langdurig te geven omdat je een scheve omega 3/6 verhouding krijgt en daardoor uiteindelijk juist ontstekingen kunt krijgen.
Verder kan een tekort van het een ook ontstaan door een teveel van het ander. Dus zomaar wat bijgeven, kan juist daarmee averechts werken.
Een chronisch bevangen paard heeft 3x het aantal vrije radicalen, aldus Dodson. Weet alleen niet precies wat ze hiermee nu bedoelen, maar misschien dat een van jullie het weet