Dientje_Yara schreef:ireen vervelend van je relatie
ik ben niet echt bekend in delft maar een hobbelig land is niet echt ideaal
is de stal waar je nu staat te ver weg of te duur? of zit ik er helemaal naast
De stal waar ze nu staat is nu 3 minuten fietsen vanaf `mijn` huis, maar straks als ik weer bij mijn ouders zit tijdelijk 1,5 uur reizen dus dat is te ver weg.
De stal van dym_whis stond al vol helaas, net als zo'n beetje alle andere stallen in de omgeving.. ze gaat nu naar een stal waar ze 's nachts op stal gaat en overdag in een klein groepje met nog een arabisch merrietje en 2 merries met veulen begreep ik.. zou een rustig groepje zijn. Zaterdag gaat ze verhuizen. Pff zie er enorm tegenop, ook om alles hier weer achter te laten, ik heb zo'n superstal nu..
Thirsolieman; welkom in dit topic.. bij mijn paard heeft het een ruim jaar geduurd, ik ben nog steeds bezig eigenlijk.. heb haar nog niet volledig in het werk, maar dat komt ook even door de omstandigheden nu. Ze is 3 maanden na ontstaan van de blessure het land op gegaan voor 24/7, maar dat ging bij haar niet goed (ze verslechterde), dus op maand 4 is ze weer op boxrust gegaan. Op maand 6 weer overdag de paddock in zonder andere paarden en nu (15 mnd na ontstaann blessure) gaat ze dus weer het land op, ik ben benieuwd hoe dat gaat.
Dientje_Yara wat een verschil! Jouw paard was op het 1e filmpje ook goed kreupel zeg.. zo erg heb ik het bij die van mij nooit gezien, die was alleen op de volte niet goed.
Succes vandaag WL, ben benieuwd hoe het gegaan is..
Ja, opvallend! Yade heeft ook de dag voordat ik haar echt kreupel heb gezien (wat maar 1 dag geduurd heeft) een balbetrapping gehad op dat voorbeen. Ik denk alleen niet dat daar ook het ontstaan lag, ik heb namelijk in de maanden daarvoor een paar keer getwijfeld over wel/niet regelmatig zijn op een kleine volte rechtsom en niet lekker willen buigen naar rechts, maar ik bleef toen ook klooien met een singelwondje aan die kant.. dacht dus dat het daar van kwam, want onbelast zag je er dan weer helemaal niks van. Sander dacht ook dat de blessure er langer zat dan het moment van de balbetrapping.
Mijn paard is een van de weinigen die wel gelijke hoeven heeft
Ze staat wel een beetje frans en links voor landt ze op de buitenkant (waardoor ze de buitenkant iets sneller slijt). Rechts met haar geblesseerde been heeft ze dat niet. Wel heeft ze iets de neiging tot toonlanden, maar als ik haar toon goed kort/rond houd dan doet ze dat niet, ik veil het dus soms een beetje bij.