Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.. Ze staat nu twee weken onder toezicht op het landje, haal haar binnen voor ik weg ga etc..

*Dientje_Yara schreef:ireen vervelend van je relatie
ik ben niet echt bekend in delft maar een hobbelig land is niet echt ideaal
is de stal waar je nu staat te ver weg of te duur? of zit ik er helemaal naast
Ze staat wel een beetje frans en links voor landt ze op de buitenkant (waardoor ze de buitenkant iets sneller slijt). Rechts met haar geblesseerde been heeft ze dat niet. Wel heeft ze iets de neiging tot toonlanden, maar als ik haar toon goed kort/rond houd dan doet ze dat niet, ik veil het dus soms een beetje bij.
hij zet iig zn been ook altijd een heel eind naar voren, maar k weet niet of hij dat met allebei zn voorbenen doet, of alleen met rechts.
..
, geen nieuwe schade was er te zien en eigenlijk was hij wel heel tevreden over de bandjes hoe ze eruit zagen, zowel de mediale band rechtsvoor als de diepe buiger (aan de achterzijde van de voet). Dus ik stond wat perplex eigenlijk.
Thirsolieman schreef:@ Aukelizzy: aaaah drie jaar is echt super lang! wat vervelend zeg.
ja, ik geloof dat mijn paard het ook behoorlijk erg heeft. Maar kun je ook zeggen hoe lang die boxrust was? echt een jaar of langer?? En wat is IRAP?
en nu weer één met dezelfde blessure? nou sterkte ermee!!
Zhuf heeft denk ik ongeveer 1,5 jaar op de box gestaan maar dan wel met gecontroleerde beweging. (Onder zadel/ weidegang op boxgrootte en alleen onder toezicht ) Hier kun je lezen wat IRAP is: http://paarden.dapbodegraven.nl/irapreg.html
.. WolinLotte schreef:Oja.. Vriendin van mij opperde dat een Aquatrainer misschien wat is voor Wolin, voor de opbouw; onbelast belasten en onbelast de juiste spieren kweken. Bart zei dat het wellicht wel een goede belasting en opbouw zou zijn voor haar..
Ben alleen bang dat ik dat dus niet kan betalen..

Wat een moeilijke situatie!