Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
annelieke92 schreef:Maar ons wondermiddel zijn toch de homeopatische druppels die in het drinkwater gaan. Mijn buurman is homeopaat (voor mensen) en heeft zich voor mij verdiept in homeopatie bij dieren. Sinds die druppels heeft ze niet meer onregelmatig gelopen. Stoppen we met die druppels dan loopt ze weer stijver. Beginnen we weer dan loopt ze weer goed. We hebben dit 5x getest en weten zeker dat het bij haar echt komt voor de druppels.
norton84 schreef:weet je al wat secretlin?
ik heb weer beetje minder hoop. hoefsmid kwam ijzer vast slaan.
norton reageert duidelijk met rechtvoor hij tilt zonder druk voet op zodra je bij de kogel in de buurt komt.
met smid overleg gehad. hij gaf aan weinig voor hem te kunnen doen. nort staat op rol over beslag. hij vind het geen oplossing om er balk tussen te plaatsen daar hij van mening is dat je dan het hele mecanisme van hoef insluit.
dinsdag weet ik meer dap komt diego keuren en kijken we thuis nort naar voordat we voor foto's weg gaan.
Mootje82 schreef:Hoeveel Rhus Tox geven jullie? En van welk merk/ waar bestellen jullie dit?
Ik vind het ook interessant om dit te proberen! Jullie gebruiken dit dus naast glucosamine??