Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
houfanblack schreef:rijden jullie (die ijzers hebben) ook met springschoenen? ik ben altijd ban dat ze der ijzers af trapt...
Zack schreef:heeft ze ooit wel eens aangetikt dan?
Zinzi_jewel schreef:Ja ik dus ook , het schijnt dat hun smid er gisteren ook was ...
Maar ik vindt het dus echt smerig goor , erg zielig ...
Ga morgen maar eens flippen denk ik , zijn al een tijdje bezig met diverse mensen , om tactisch te brengen dat hun paard echt niet in orde is !!!!
Maar nu weet ik nog niet of het iets kan zijn wat de rest ook zou kunnen krijgen ,
Hoop ergens iig voor mijn paard dat het bij hun paard gewoon aan de slechte verzorging ligt ...
GVD. zou niet mogen gebeuren zoiets !!!
Zack schreef:Over zijn hoeven:
Zoals ik zal zei heb ik ze bewust wat langer gelaten zodat ik ze wat makkelijker kan bewerken straks.
Ik loop nu stukjes buiten om de hoeven weer uit te harden en dan slijten ze gewoonweg wat harder, Als ik ze dan meteen op 'maat' vijl heb ik niks meer om bij te werken straks
Citaat:De hielen lijken mij wel wat te hoog, of ligt dat aan mij?
(die durfde ik niet echt bij te vijlen voordat ik daar reacties op had)
Citaat:P.s
Zou iemand mij kunnen vertellen waar bij zack de witte lijn precies begint?
Heb zelf wel een idee..
Zinzi_jewel schreef:Even al niet in dit Topic geweest !
Heb ook echt niet alles bijgelezen , is veel te veel !!!
Maar heb een vraag een stalgenootje van me kwam met een vaag verhaal .. Hun paard had maden in de hoeven of bij de ballen van de hoef ! Ik stond koffie te drinken en ging spontaan over me nek , geen dorst meer !!
Hoe komt een paard aan maden in of bij de hoef !
Paard is wel in een algehele slechte toestand , mager ook ! krijgt haar ook niet dikker .
Maar ze zal toch niet iets engs mankeren waardoor de andere ook ziek worden of maden in/op de voeten krijgen ....