Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kabaja schreef:Bedankt voor de reacties, ik heb vandaag de kliniek in Wolvega nogmaals gebeld, daar vertelde de desbetreffende arts die haar behandeld heeft om de komende 2 weken te blijven stappen en daarna te beginnen met lichte arbeid.
De buigproeven die ze daar hadden gedaan waren niet goed, positief heet dat toch ? Voor de rest zei hij, hoe het er op dit moment eruit ziet is ze niet ten dode opgeschreven,het zit ´m in de middelste schijf..
Maar nu ben ik vergeten te vragen of ze nu op het harde of zachte moet stappen, muts ben ik, dus iemand hier een idee ?
We gaan er maar rustig mee aan de gang en kijken hoe het verloopt, over 5 weken komen ze langs om te kijken of er verbetering inzit.
Weet jullie wat eventueel de oorzaak kan zijn, ze loopt op B niveau, het is niet dat ze te hard traint en het overbelast is.
Klopt het dat spat nooit meer over gaat ? Kan je eventueel fokken met een merrie die spat heeft, of is het erfelijk ?
Nou ja, een heleboel vragen, hopelijk kunnen jullie mij meer vertellen, vast wel !!![]()
Groetjes
TigerBD schreef:Oke jammer zeg dat hij eerst half verkocht was, en later helemaal. Vooral als je een band heb met zon paardje.
TigerBD schreef:Ik sprak vandaag een vrouw, waar tiger misschien komt te staan. En ook die raadde me Glucosomine aan, maar dan voor mensen dat schijnt nog beter te werken, iemand ervaring mee? En hoelang doen jullie met zon pot, plus hoe duur is die.