Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Esther28 schreef:Het hoeft niet persee HKO te zijn he Gina2003...
HKO kan alleen op fotos bevestigd of uitgesloten worden.
Een paard met een peesblessure gaat ook rad lopen als dat deel uitverdoofd wordt.
Als je zekerheid wil...foto;s laten maken...
Esther28 schreef:Ik krijg toch steeds meer het idee dat het met het meerendeel van de HKO paarden binnen een jaar einde verhaal is, klopt dat?.
Esther28 schreef:Wat ik overigens wel afvraag: hoelang het bij jullie geleden is dat er HKO is ontdekt en hoelang het nu al goed gaat....
Is dat een kwestie van weken/maanden/jaar.....
Ik krijg toch steeds meer het idee dat het met het meerendeel van de HKO paarden binnen een jaar einde verhaal is, klopt dat?
Heb voor mezelf wel al besloten dat ik niet eindeloos en oeverloos ga lopen dokteren.
Uppojono schreef:Ik meld me ook even.. M'n paard loopt ook al vanaf maart te kwakkelen.. Op rust gezet, daarna weer opgepakt.. Weer kreupel, 2,5 maand rust gehad, en weer opgepakt. Nu rij ik hem weer sinds 5 week en nu is hij weer kreupel. Vandaag de dierenarts erbij gehad, en was eerst links kreupel, toen zn hoefje verdoofd was, was hij rechts kreupel.. Nu moet hij dus op de foto, en de dierenarts kon niks zeggen voordat hij op de foto is gezet.. Maar ik heb zo een naar gevoel.. Weet iemand toevallig hier, hoeveel procent van de paarden met hoefkatrolontsteking hersteld?