Citaat:
Ben toch bang dat het harde slijten niet met draaien van de voet te maken heeft, daar de voorschoenen net zo hard zijn gesleten als het meest versleten punt achter. Met de voorvoeten draaien lijkt me ook een stuk minder waarschijnlijk en de voorschoen is egaal van dikte aan de achterzijde, aan de voorzijde is de dikte van de zool met mijn schuifmaatje niet te meten, maar op het oog zijn de zolen van de voorschoenen gewoon recht afgesleten.
Ik ben nu dus met rijden vrij spastisch overal aan het zoeken naar een berm, want met slijtage in dit tempo zijn de schoenen gewoon onbetaalbaar. Maar ik vind dit eigenlijk niet echt kunnen voor zo'n prijs. Denk ook niet dat ze op de lange termijn als merk veel voet aan de grond zullen krijgen als ze hier niets op vinden. Misschien leuk voor mensen die alleen maar op het zachte rijden...... maar dan kun je ook meestal wel zonder.[/quote]
Voor zover ik mij kan herrineren heb je 2 verschillende maten, ik zal van de verschillende maten eens gaan opmeten of er verschil in dikte van de zool bestaat.
Ik heb je een pb gestuurd met de vraag om foto's te sturen.
hopelijk kan ik er iets aan zien.