mijn paard ben ik weer aan het oppakken. T loopt zo anders dan verwacht maar wel op een plezierige manier. Ik dacht dat hij met pensioen zou gaan. Hij is dus op 31 okt 06 bevangen geraakt. Ik heb de mazzel dat ik nog een jong paard heb waar ik op rijd dus als hij alleen maar als gezelschap zou fungeren was ik al blij. Hij heeft dus lang rust gehad, maar begon zich de laatste tijd toch wel vaak te gedragen als een 3 jarige! En dan lekker soepel lopen en bokken! Genot om naar te kijken. Nu ben ik hem zo weer om de dag aan het rijden en het gaat steeds beter. Dit had ik nooit verwacht. Hij liep voorheen M niveau en ik denk dat hij dat wel weer zou kunnen hoewel ik geen wedstrijden meer wil rijden met hem is het toch erg leuk en zeer onverwacht eigenlijk. Ik durf hem nog niet op de wei te zetten.. stom is dat, ik weet niet eens zeker of dat de oorzaak is geweest. Krachtvoer krijgt hij van nature's best van pavo en dan 3/4 schep per dag, meer niet. Hij ziet er super uit. Vroeger was hij te dik, nu is hij echt mooi van gewicht. Misschien mag hij van de zomer ook nog weleens voor het wagentje, dat vind/vond hij altijd zo geweldig. Ik ben daar nu nog voorzichtig mee omdat het lopen/draven op harde ondergrond misschien nog wel voor problemen zou kunnen zorgen.
Het is zo moeilijk omdat ik me bij alles afvraag: kan dit/mag dit/wat is het gevolg en altijd toch nog bang dat hij het terugkrijgt.. ik ben voorzichtig blij!