Lekker idool is dat dan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BrittKitt schreef:Lekker idool is dat dan
indus schreef:Effe offtopic, maar ik zag wat grappig'sBrittKitt schreef:Lekker idool is dat dan
Die doet het niet meer
ikke schreef:roest schreef:Ik MOET toch even off-topic. Betreft Anky en bandages.![]()
Ik zal het vast verkeerd verwoorden, maar ik zal niet de enige zijn die het opvalt dat er witte bandages gebruikt worden. Dit word veelal gedaan (in mijn ervaring) zodat het gangwerk van het paard duidelijker is/wordt gemaakt voor de jury
Waardoor de poeha van het voorbeen nog beter uitkomt, zodat de aandacht wordt afgeleid van dat niet-meekomende achterbeen.
(Anky niet zozeer, maar veel "mindere goden" wel).
Verdoezeling van onkunde in dat geval.................
roest schreef:Ik MOET toch even off-topic. Betreft Anky en bandages.![]()
Ik zal het vast verkeerd verwoorden, maar ik zal niet de enige zijn die het opvalt dat er witte bandages gebruikt worden. Dit word veelal gedaan (in mijn ervaring) zodat het gangwerk van het paard duidelijker is/wordt gemaakt voor de jury
Djaleesa schreef:Ik ree poosje met bandages om. Mijn pony heeft littekens en moest dus met rijden van de dierenarts gebandageerd worden. Niet altijd zijn bandage`s slecht
rossebol schreef:Ik ben van mening dat bandages absoluut niet slecht zijn mits je ze goed omdoet en onderlappen gebruikt.
Als bandages verkeerd gebruikt worden kan het zeker wel schadelijk zijn voor de benen van een paard.
opaal schreef:rossebol schreef:Ik ben van mening dat bandages absoluut niet slecht zijn mits je ze goed omdoet en onderlappen gebruikt.
Als bandages verkeerd gebruikt worden kan het zeker wel schadelijk zijn voor de benen van een paard.
En het maakt jou niet uit wat een dierenarts daar van zegt?
rossebol schreef:Ik ben van mening dat bandages absoluut niet slecht zijn mits je ze goed omdoet en onderlappen gebruikt.
Citaat:ik weet niet waar deze opmerking op slaat? kijk als een dierenarts iets anders zou zeggen wat beter voor mijn paard zou zijn zou ik dat opvolgen.
Maar ik heb het over het algemeen heb niet het hele toppic gelezen
Shonniej schreef:Als je ze goed om doet is het niet slecht, maar als je ze fout omdoet kun je inderdaad de benen van je paard ermee verzieken.
Citaat:Tijdens een proef hebben ze geen eens bandages om. Trouwens ; Anky haar paarden zijn goud waard. Als ze zó kostbaar zijn, dan ga je niet het risico lopen om de pezen te warm te houden.