bokkig schreef:................................
Kijk dit is zó typisch! Het is óf dit óf dat, óf zwart óf wit, óf slechts of goed, óf natuurlijk óf niet natuurlijk.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bokkig schreef:................................
Citaat:Ik lag me rot zeg !
Mijn hoofcare smid pleurt echt geen ijzers eronder als het niet nodig is.
De mijne moest wel op voorijzers omdat ik alleen en alleen maar over asfalt rij.
Toen ik achter ijzers wilde omdat ik dacht dat dat beter was zie die gewoon waar het op stond !
HET HOEFDE NIET ! Ongeacht of ik het wilde hij deed het niet.
Geen geldkloperij dus !
Babeth schreef:viewtopic.php?f=111&t=739887&hilit=
Zie hier het verhaal van mijn paard.
Ik bekapte haar overigens niet zelf. Ja soms eens een keertje bijvijlen als er haken zaten. Verder kwam ik niet aan de hoeven.
meredith schreef:ik vind het verhaal van die babeth niets te maken hebben met het bekappen van haar paard.Pure aandachttrekkerij van een klein kind. Als je weet dat je paard slechte hoeven hebt, en dan ook nog eens bevangen is(geweest)en je zorgt niet op tijd voor goede zorg ben je gewoon verkeerd zuinig bezig.En moet je vooral niet proberen om een ander de schuld te geven. Haar paard Haar verantwoording.
meredith schreef:ik vind het verhaal van die babeth niets te maken hebben met het bekappen van haar paard.Pure aandachttrekkerij van een klein kind. Als je weet dat je paard slechte hoeven hebt, en dan ook nog eens bevangen is(geweest)en je zorgt niet op tijd voor goede zorg ben je gewoon verkeerd zuinig bezig.En moet je vooral niet proberen om een ander de schuld te geven. Haar paard Haar verantwoording.
Babeth schreef:Nashke en lovely1, mooi verwoord. Klopt helemaal.
meredith schreef:zie je wel kleine kinder praat
Lovely1 schreef:meredith schreef:zie je wel kleine kinder praat
Hahaha laat me toch niet lachen....
opala schreef:Nou meiden ga nu maar weer naar het jongerengedeelte. Bedankt.
opala schreef:Nashke: Jouw mening is overduidelijk. Kleineer, vermorzel enz. alles wat neigt de NB-kant op te gaan. Succes in je strijd
Citaat:En waar is jouw mening precies op gebaseerd?
Citaat:Ben je tevreden, verander niets
Citaat:Maar ga pas iets afkraken, wanneer je zelf ondervonden hebt dat het niet werkte
Citaat:het is makkelijk om dan met een vinger naar iemand te wijzen, het is altijd de schuld van een ander, nooit van jezelf. Je zelf confronteren met je eigen verantwoordelijkheid is inderdaad een moeilijk iets.
opala schreef:En waar is jouw mening precies op gebaseerd? Heb je het zelf toegepast .... nee dus. Hoe iedereen zijn/haar paard bekapt of laat bekappen, moet ieder voor zichzelf weten. Ben je tevreden, verander niets. Er zijn alternatieven, niets meer en niets minder. Maar ga pas iets afkraken, wanneer je zelf ondervonden hebt dat het niet werkte. En dan nog ... het is makkelijk om dan met een vinger naar iemand te wijzen, het is altijd de schuld van een ander, nooit van jezelf. Je zelf confronteren met je eigen verantwoordelijkheid is inderdaad een moeilijk iets.
Nashke schreef:@ chevax: ja, dat maken ze je maar wijs, dat doen ze alleen maar in het belang van hun inkomsten![]()
![]()
![]()
![]()
hahahaha, sorry kon het niet laten