nano schreef:Voor dat de nieuwe ijzers er op gingen .
En gingen ijzers er nu OP of er ONDER

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nano schreef:Voor dat de nieuwe ijzers er op gingen .
gekke_koei schreef:hetvalt anderen ook op dat hij beter loopt met die ijzers.
dus in hoeverre zijn die ijzers dan slecht?
en het ziet er helemaal niet raar uit.
ik heb veel raardere voeten gezien, willem heeft eindelijk geen donald duck voeten meer. zijn voeten begonnen mooi steil en halverwege werden ze ineens veel wijder.
nu heeft hij 1 mooie egale voet en met de scheurengaat het super
Natural_K schreef:nee, ik ga het niet aan.. doe mij maar het ouderwetse hoef ijzer(want daar lijkt het onderhand wel wat op, cytek is een trend..)
Natural_K schreef:ieder zijn eigen natuurlijk! als een paard kreupel loopt op het harde en je hebt geen andere keus als je naar buiten gaat moet je idd iets.. dan wil ik jou wel iets meegeven.. De cytek heeft widiapuntjes (zoals ik al eerder noemde) in de teen (2 stuks) deze slijten (bijna) niet dus is het een opstakel in de teen op het ijzer.. gevolg hiervan is dat je paard bij iedere stap op het harde een klap op zijn pezen, gewrichten en spieren krijgt. (ga zelf maar eens hardlopen op de straat met voetbal schoenen.. je struikeld geheid!) dit kan nooit goed zijn volgends mij.
Ik wil hier geen kritiek leveren op mensen maar op een bepaald product. De mensen die dit product gebruiken moeten zich daarom ook niet aangevallen voelen, zij zullen vast een uitstekende reden hebben om dit product te gebruiken!
ikke schreef:Natural_K schreef:ieder zijn eigen natuurlijk! als een paard kreupel loopt op het harde en je hebt geen andere keus als je naar buiten gaat moet je idd iets.. dan wil ik jou wel iets meegeven.. De cytek heeft widiapuntjes (zoals ik al eerder noemde) in de teen (2 stuks) deze slijten (bijna) niet dus is het een opstakel in de teen op het ijzer.. gevolg hiervan is dat je paard bij iedere stap op het harde een klap op zijn pezen, gewrichten en spieren krijgt. (ga zelf maar eens hardlopen op de straat met voetbal schoenen.. je struikeld geheid!) dit kan nooit goed zijn volgends mij.
Ik wil hier geen kritiek leveren op mensen maar op een bepaald product. De mensen die dit product gebruiken moeten zich daarom ook niet aangevallen voelen, zij zullen vast een uitstekende reden hebben om dit product te gebruiken!
Widiapunten in gietijzerDoe mij eens de metalurgische verklaring hoe je dat voor elkaar krijgt.
DubbelDun schreef:@liesl_ : wat vind jij belangrijker... dat een paard goed loopt of dat het er mooi uitziet ???
rowan17 schreef:DubbelDun schreef:@liesl_ : wat vind jij belangrijker... dat een paard goed loopt of dat het er mooi uitziet ???
Ze liepen al goeden voor een keuring is het toch wel degelijk belangrijk hoe ze eruit zien.