Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tita schreef:Nico komt bij mij as zaterdag?
Ik ben ook benieuwd en bang tegelijk...wat als het geldklopperij is
elibeest schreef:In de hoefslag van vandaag staat ook een leuk stuk over Ostiopatie met Nethanja Pruijssers
Wendy schreef:Ik heb ook een afspraak gemaakt met martine burgers voor mijn paardje. Ben benieuwd
bambi76 schreef:Rodinde is geen osteopaat.
Maar een manueel therapeut
Mieke schreef:bambi76 schreef:Rodinde is geen osteopaat.
Maar een manueel therapeut
Volgens mij wel.![]()
Stukje gekopieerd van haar site:
Ook de organen die verbonden zijn met de betrokken uittredende zenuwen kunnen belemmerd worden in hun functie. Met behulp van technieken uit de manuele therapie en osteopathie wordt de beweeglijkheid van de wervelkolom hersteld en daarmee de functie van de omliggende weefsels.
Skipper schreef:Ik laat de merrie ook behandelen wanneer het veulen is geboren.
Ze is ook al door fysio paar keer los gemaakt, maar na poosje komen stijve spieren weer terug en aan 1 kant vrij extreem.
Dus ik vermoed dat het komt doordat er iets verkeerd zit. Als alles goed zou staan zou het niet terug moeten komen (stijfheid van de spieren) en zeker niet in dezelfde mate.
Ik wil denk ik Nathanja Pruijssers erbij halen, die is vrij in de buurt bij ons. Ik geloof dat hier vrij veel goede verhalen over zijn?
Skipper schreef:De spieren zijn echt gewoon hard, we hebben de merrie nog niet lang en het is altijd fokmerrie geweest. Ik hoop dat we met Osteopathie een deel kunnen oplossen. Maar jou berichtje klinkt weer hoopvol merrieveulen.
Is het paard nu weer helemaal goed? En zag je het bij jou paard ook duidelijk terug in de beweging? Dit is bij haar wel, die is 'strak'.
Ze verwacht in April een veulen, weet iemand hoe snel je haar dan kan laten behandelen? We willen haar nl wel dit jaar opnieuw dekken, alleen ze mag dus niet tijdens een drachtigheid behandeld worden. Teminste Nethanja Pruijssers vertelde dit vorig jaar. Omdat je dan veel in het werk zet in het lichaam ook qua organen etc. en dat ze het risco niet wilde lopen en daarom geen drachtige merries behandelde.