Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Azmay schreef:Hebben de mensen die zeggen dat er getraind moet worden ook door dat het diertje pas een paar weken 3 is?
Als er gertaind moet worden moet dat wel echt goed gebeuren en niet op recreatief nivo een beetje hobbelen neem ik aan.
Sizzle schreef:Iedere goede kliniek heeft tegenwoordig wel mobiele apparatuur. Alleen zijn knieen vrij lastig om goed in beeld te krijgen.
Met een ontsteking moet je inderdaad eerst nog niets doen.
Juist een ontsteking maakt de noodzaak van een goed onderzoek wel heel belangrijk. Er zijn talloze paarden met patella fixatie maar die krijgen zeker niet allemaal een ontsteking. Zeker als het bij de merrie ook een probleem was kan het best ook een OCD zijn.
Sizzle schreef:Azmay schreef:Hebben de mensen die zeggen dat er getraind moet worden ook door dat het diertje pas een paar weken 3 is?
Als er gertaind moet worden moet dat wel echt goed gebeuren en niet op recreatief nivo een beetje hobbelen neem ik aan.
Ja, juist zo vroeg mogenlijk beginnen met slappe knieen, maar wel ONBELAST en geen kleine bochten (dus geen longe).
Art_Ificious schreef:kohtje schreef:Bestaat er geen paardentaxi in België ?
vast wel alleen kan ik er niks over vinden.
En die extra kosten kan ik er momenteel gewoon niet bij hebben.
Art_Ificious schreef:ja heb net gebeld naar Equitom en afspraak met die paardenvervoer gemaakt.
Maandag om 14u verwachten ze mij op de kliniek. Heb uitgelegd dat het paard patella fixatie heeft en ik graag foto's wil laten maken om OCD of iets anders uit te sluiten.