Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
toen mijn merrie 2 weken geleden na bekappen erg slecht liep kreeg ik wel bericht dat hij haar eerder binnen had gehaald maar dat hij wist dat ik zelf al wist dat ze niet goed liep. Overigens heeft ze vrijwel direct pijnstillers/ontstekingsremmers gekregen en is de hoefsmid 2x terug geweest en heeft het keurig opgelost, op zijn kosten. En mijn merrie was er lang niet zo slecht aan toe als jouw paard als ik het zo lees..LiannePuthzy schreef:ik wil er heus wel wat mee, maar ze loopt beter als gister en vanavodn liep ze beter als vanochtend, wrm zou ik dan een veearts bellen?
vuil stoppen we er nie in maar halen we er uit en spoelen t er uit en zette haar daarna terug in een schone box, verbinden zal nou nie echt gaan als ze al begint haar been weg te schoppen als we al alleen maar voetje vragen, nu gebruikt ze min of meer dat been weer... t lijkt wel of bokt steeds het woord, t gaat beter vervangt is t woord t gaat als maar slechter
mijn moeder heeft gezegd dat als er een veearts bij moest komen dat dat wel gezegd werd dor de eigenar van de stal, voor degene die willen weten wie dat is stuur maar mail, diegene weet best wel heel erg veel van paarden af en heeft er zelf ook naar gekeken