Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Daarom dat ik op zich ook wel voel voor plakijzers, ware het niet dat mijn smid mij op het hart drukte dat hij dan om de haverklap terug kon komen om ze weer vast te zetten. Hoefschoenen heb ik ook aan gedacht, maar omdat haar voeten nog groeien vind ik dat zonde om die nu te kopen en dan over een paar maanden weer nieuwe te kopen.

Je denkt vrijwel hetzelfde als ik, en dat is wel fijn na veel opmerkingen waar ik huiverig van werd. Dat ze overbouwd is is een feit, en dat ze een achterstand heeft ook. De verkoopster heeft me dat uitgelegd, ze heeft haar eerste anderhalf jaar in een stal gestaan met 5 andere pony's, en is dus nooit buiten gekomen. Toen heeft de vorige eigenaresse haar een jaar gehad en haar op wei laten lopen. Toen ik haar kocht was het al heel duidelijk dat ze een behoorlijke achterstand had/heeft.
. Ik kon me toen niet voorstellen hoe andere op een 3 jarige konden gaan zitten. Pas met 4 1/2 erop (en nog het idee op een veulen te zitten) Hij is gewoon een laatbloeier. niets mis mee, wel de tijd geven
Banden zijn opgerekt. Helemaal met een jonge shetlanders zie je het veel vaker.