LiVetime schreef:Bedankt.. geen filmpje kunnen zien door aanval op TS.
Motiveert anderen ook echt om filmpjes te laten zien van hun paard![]()
Ik denk dat je zo oordeelt juist omdat je de filmpjes niet gezien hebt..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dobel schreef:we zijn er achter wat het geweest is: mijn vader was nog niet thuis dus daar kon ik het nog niet tegen melden. Mijn vader trof *** vanmorgen aan incl. een kapotte pallet.. Muts heeft dus een pallet omgeschuurd, die is gevallen hier is zze mee gaan spelen en op gaan staan: doorgezakt en heeft ze dus vastgezeten met haar linker voorbeen in de pallet. Mijn vader denkt ook dat ze daar in paniek mee aan het rennen is geweest om het ding van haar been te krijgen. Ben erg blij dat de oorzaak boven tafel is!
Dobel schreef:DA is geweest: rust is de conclusie en als ze na 2 weken rust op de weide nog zo loopt wordt er verder onderzocht omdat ze dus vast heeft gezeten in de pallet wil hij dit eerst afwachten (kneuzing, spiertjes verrekt net als bij mensen) mocht het niet verbeteren word't er verder gekeken. Hij zegt dat het filmpje (wat ik dus ook heb laten zien) een verkeerd beeld geeft omdat ze veel aan de lijn trekt omdat ze nog niet kan longeren en ze daar dus helemaal verkeerd loopt. Maar ik ben klaar met heel bokt. jullie hebben gelezen dat de DA is geweest en rust het advies is en nu hoop ik dat dit topic op slot mag en wens ik jullie nog veel bokt.nl plezier, ik ben helemaal klaar met dit forum.
Air schreef:Het is behoorlijk makkelijk om nu te vallen over de reacties en dat was terecht geweest als de TS een jaar of 10 was. En het een lichte kreupelheid was.
Maar dat was het absoluut niet. Stokkreupel is absoluut geen woord teveel gezegd.
Slimmerik: Wat goed van je om iets te gaan verdedigen terwijl je niet weet wat je verdedigt.
De posters hier kunnen zich niet voorstellen dat een 20jarige een stokkreupel paard niet kan herkennen. Lijkt mij niet meer dan normaal, en ga dan niet hier de goedheilige uithangen alsof je weet waar het om gaat.
bertie schreef:Ook een 20-jarige moet kreupelheid leren herkennen. Net zoals iedereen, ongeacht leeftijd.
HolyPope schreef:Spieren? Heb je enig idee wanneer de spieren overgaan in pezen bij je paard?
Maar veel succes met het aanmodderen..!