Dat is wel een heel braaf dier, zo met een opgebonden been staan. Zielig vind ik het niet, als het werkt is het prima toch.
Verder is er een enorme verbetering zichtbaar en langzaam krijg ik het gevoel dat ze er met heel veel liefde en geduld van jouw kant wel gaat komen. Go for it!
Ik blijf je verhaal volgen. Zeker omdat we bijna in hetzelfde schuitje zitten. Moet hij niet in het drukverband? Dat moet Tommie namelijk wel. Er zijn natuurlijk verschillende manieren van behandelen en ik ben dan erg nieuwsgierig waarom er voor een bepaalde weg gekozen wordt.
Ik zie steeds meer hoef en steeds minder woekering!
Petje af hoor!
draaakje
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-12 19:49
Weer een foto-update van 23 mei
De "behandelkamer" Tandjes...uh.. hoefje poetsen (met betadine scrub) Dan hou je een schoon hoefje over met veel duidelijk zichtbaar granulatie weefsel. Daarna is er weer jodium ingegaan (vandaar de oranje vlek)
Resi_lover
Geplaatst: 23-05-12 19:53
Ongelovelijk hè.. Het laatste redmiddel, als dit niet gewerkt had..
Maar dat doet het gelukkig wel Het ziet er echt steeds beter uit, top!
En ze staat er zo braaf bij Hihi, die tandenborstel Maar handig bedacht
Tjeetje Maartje wat een voouitgang he?! Super Avelyn dat ze zich zo braaf laat behandelen elke dag weer. En petje af voor jou, ook elke dag voor en na het werk trouw behandelen. Maar daar is nu (eindelijk) dan ook het resultaat naar, is de dierenarts nog weer geweest?
De dierenarts is niet geweest Desiree, hij kan er namelijk niet zo veel mee. De hoefsmid wel, en die vind dat het er vrij netjes uitziet en met kleine stapjes voorruit gaat. Het gaat langzaam, maar we gaan voorruit inplaats van achteruit dus ben ik al lang tevreden
jeetje wat erg zeg, maar heel veel sterkte. en wat een verschil al! ik blijf het zeker volgen. respect ook voor wat je er allemaal voor over heb...(ik zou het zelfde als jou doen hoor)
Nee, maar het stuk tussen de hoefballen (snap je waar ik bedoel?) is breder aan het worden omdat de stand van de voet veranderd. Daardoor geeft het een heel ander beeld.
Ze had een heel nauw voetje toen ze hier kwam, nu krijgt de voet meer ruimte en ontwikkeld zich heel anders.
De buitenkant is super, binnenweefsel is nog niet allemaal zoals het zou moeten zijn, je ziet hier en daar nog wat doorbloedde stukjes. Maar volgens mij gaan jullie de goede kant op!
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten