Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
capopjekop schreef:In Den haag weet ik zo niet, even googlen op fourage wil ook weleens helpen. Via via ben ik zo op veel hooihandelaren in de buurt gestuit.
Denk dat ik toch maar aan hoefschoenen ga denken. Rob is er niet zo voor, maar ik vind het zonde om voor die paar keer dat ik op de weg rijd ijzers te laten slaan. Nu hopen dat mijn knie snel weer normaal werkt, dan kunnen de pony's weer aan het werk.
Jannepauli schreef:Vanmorgen het resultaat van Pauli's IR onderzoek binnengekregen .. ik ben - helaas - niet blij. Resultaat: Akelige cijfers... dus Ernstig IR.
De volgende stap wordt de ACTH test omdat ik wil weten of het Cushing is wat de IR aanslingert.
Jannepauli schreef:Wow, dat net ziet er goed uit - heb je dat echt zelf gemaakt? Wat een klus joh..
Ik heb nu drie verschillende soorten netten: één met mazen van circa 4,5 cm, één met mazen van 3 cm, en de Little Bit hooitas. Waar ik het hooi ook indoe, ze weten het er toch met hoge snelheid uit weg te vreten.
Vanmorgen het resultaat van Pauli's IR onderzoek binnengekregen .. ik ben - helaas - niet blij. Resultaat: Akelige cijfers... dus Ernstig IR.
De volgende stap wordt de ACTH test omdat ik wil weten of het Cushing is wat de IR aanslingert.
janouk schreef:Dus toch, je dacht het al . Al had je de akelige cijfers natuurlijk ook weer niet verwacht. Kan dit dan ook de trigger voor het oog zijn? Ik moet zeggen dat ik weinig weet van IR.
Ash_ schreef:Stel haf heeft ook IR! Wat moet ik dan verandere aan zijn voer? Gewoon even voor de info.
Wil haf laten testen. Maar wil even info inwinnen. Waar moet ik op lettend als ik een da kies voor de test.