Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Melanie5 schreef:Maar ik vind dit ook speodeisend. Hij krijgt nu geen anti biotica, omdat we niet weten welke hij moet krijgen. Je kan er niet zo maar van alles in gooien.
Ik wacht nog steeds af...
geerke schreef:streptococcus aureus is toch de MRSA bacterie?
Resistent tegen allerlei ab.
Streptococcus aureus bevindt zich meestal op de huid levert daar geen problemen op....pas als hij in de bloedbaan komt.
is het niet de staphillococcus?
Er bestaat geen streptococcus aureus....net even opgezocht.
De mrsa is inderdaad de staph.aureus
geerke schreef:streptococcus aureus is toch de MRSA bacterie?
Resistent tegen allerlei ab.
Streptococcus aureus bevindt zich meestal op de huid levert daar geen problemen op....pas als hij in de bloedbaan komt.
is het niet de staphillococcus?
Er bestaat geen streptococcus aureus....net even opgezocht.
De mrsa is inderdaad de staph.aureus
raket schreef:Maar het grootste probleem is nu toch de inactiviteit van het been, de wond doet het op zich goed??
Dat het dicht wil gaan is op zich een goed teken, alleen niet praktisch.
Ik zou als het kan wel iets met die beenspieren te doen, omdat die vaak al snel afnemen als je weinig beweegt (bijv als je je been na 6 weken uit het gips ziet is het vaak een heel verschil) en dat is nu ook extra lastig, omdat de rest van het veulen doorgroeit (alhoewel ik heel eerlijk niet weet hoe hard zo'n kleintje in deze maand gegroeid is).
simodi schreef:Je krijgt op deze manier wel een enorm sterke band met hem! Als hij straks groter wordt gaat dat nooit meer weg, dus dat is de winst die je nu krijgt in deze nare situatie.