Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wendy15 schreef:Wat súper Jannepauli!!!
Hier helaas minder nieuwsHet hooi wat ik had was op en ben op ander hooi over gegaan, binnen 3 dagen foute boel
Hij loopt héél slecht, staat z'n voeten te ontlasten en naja, ik ben gewoon heel verdrietig momenteel. Het ging zó ontzettend goed, en nu dit weer
Ik hoop dat we hem er snel weer bovenop krijgen..
Hier helaas minder nieuwsHet hooi wat ik had was op en ben op ander hooi over gegaan, binnen 3 dagen foute boel
Hij loopt héél slecht, staat z'n voeten te ontlasten en naja, ik ben gewoon heel verdrietig momenteel. Het ging zó ontzettend goed, en nu dit weer
lolclub schreef:xFioon schreef:[img]http://i33.tinypic.com/ru4lyt.jpg[/img ]
Fijn he, dat Bandiet weer wat mag doen.
Mooie pony hoor, naar mijn mening mag hij nog wel wat afvallen, maar dat komt vast wel goed als je er weer mee mee gaat rijden.
pas je wel op dat je op je nieuwe stal hem niet meteen in het volle gras jaagt ?
xFioon schreef:Ik ben ook nog steeds voorzichtig hoor, als hij in de paddock gaat en gaat rennen en als hij er in de bak aan de hand vandoor schiet of verse grasjes meepikt aan de paddockrand.
Maar mijn zus is juist helemaal niet zo. die zegt: het is over, op de nieuwe stal kan hij gewoon weer met de groep mee, daarvoor heeft hij dat graasmasker. (ze worden daar om de paar weken/maanden omgeweid, dus altijd veel gras, en ze zouden hier voor ons rekening mee houden en evt maaien, heb het namelijk aangegeven toen we kwamen kijken)
xFioon schreef:Maakt dat echt zoveel verschil? Hoop niet dat die van mij er ook zo op reageert.
Was het bij jou altijd al, of ook pas sinds de hb dat die veranderingen zo te merken zijn?