Isapaardje schreef:En dan te bedenken dat er gister bij ons huifbed een andere eigenaar was die zei dat hij zijn pony (welsh A) op dit moment 2 kilo brok gaf met een halve kilo granenmix van Subli (per dag !!!). Dit omdat hij mooi moest glimmen voor de keuring ...
Tja toen kan dat kopje granenmix bij de huifbedpony natuurlijk nooit het probleem zijn. Maar ik denk stiekem dus toch van wel.
Ik denk het ook! Het effect van; anders, meer, zetmeel of fructaanrijker voeren is bij een "normaal paard" niet te vergelijken met een paard dat bevangen gevoelig is. Wat dat betreft moeten we ons eens wat minder aantrekken van wat anderen die niet die ervaring met hoefbevangenheid hebben ons vertellen over het al dan niet schadelijk zijn van van voer veranderen denk ik.
@Romeorowan; GEEEEN idee! Ik had de link met verharen ook nog niet zozeer gelegd en heb afgelopen najaar ook niet echt iets bij Kylian kunnen ontdekken.
)
... was iets te goed met haar dus en dat mag niet; ze moet net wat pijn houden om zich niet te forceren).

Dit is toch niet te geloven!!!! Weet je wel zeker dat deze man dierenarts is?