Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
taverno schreef:Ze gaan altijd rennen als ze het net even niet moeten doen,bezorgen de baasjes zowat een hartverzakking.
Zijn de ijzers nog blijven zitten Esther?
Esther28 schreef:Haha knappe Viet ken ik wel...
foxy80 schreef:Candy heeft vandaag ook een spurtje op de wei getrokken, heb er met een grijns naar staan kijken. Madame is echt niet van plan te laten merken dat er iets mis is!
Esther28 schreef:Yep Vluums ken ik ook...
Esther28 schreef:hmm meneer had het gepresteerd om eigenhandig beide springschoenen eraf te slopen...Zitten nu met duckttape weer vast en morgen maar even een nieuw setje halen....
Vandaag even paardje van stalgenootje ingereden voor de springles...was echt heerlijk om weer even lekker dressuurmatig bezig te zijn.T was een maand geleden dat ik had gereden en voelde echt super....toen ik daarna langs de rand van de bak stond had ik het er toch even moeilijk mee...
Ik wil zo graag met Bor weer aan de slag.....Kan erg slecht omgaan met die onzekerheid en dat afwachten...Hebben ook weer een paar traantjes gevloeid vandaag.....
Innepin schreef:Ik heb met In gisteren voor het eerst weer lesgehad.
Niet om wedstrijden te gaan rijden en haar in de krul te trekken of zo, maar meer met het idee dat als ik netjes zit en rijd het beter is voor haar. Mijn instructrice lette er trouwens ook heel goed op, dat In niet overvraagd werd.
Ze liep trouwens als een zonnetje, werd steeds heter en drukker